Icoontjes naast opgenomen programma

  • 22 April 2011
  • 9 reacties
  • 2670 Bekeken

Hallo,

Rarara maar heb een probleem met Belgacom tv. Het is nu al een week dat het opnemen niet deftig gaat. Geplande opnamen worden meestal niet opgenomen. Heb hiervoor al contact opgenomen met de technische dienst en daar gingen ze het zo rap mogelijk oplossen..., nog niets van te merken.

Nu mijn vraag is, naast een opname (bij PVR) staan er icoontjes. Ronde blauwe bolletjes met nog een bolletje in wil zeggen opgenomen, je hebt ook ronde bolletjes met een kruisje in wat wil zeggen niet opgenomen. Maar er staan ook ronde bolletjes met een streepje en een driehoekje in, ik heb geen flauw idee wat dit wil zeggen. Iemand een idee wat het zou kunnen betekenen?

Alvast bedankt

Shanna

9 reacties

Badge
Een circel met een driehoek er in ken ik maar met dat streepje kan ik je niet helpen.
bekijk eens online de handleiding pagina 29

http://support.en.belgacom.be/euf/assets/images/belgacomtv/manuals/5571_Manual_nl.pdf" target="_blank

je kan zo een handleiding ook thuis laten leveren overigens

mvg,
Bedankt Xenne,

maar toch staat dit laatste icoontje er niet in >>


Badge
Ik heb die handleiding maar dat vind je daar niet in terug.Er zijnwel meerdere zaken die ontbreken die je niet echt terug vind.
dank voor de foto te posten. da's inderdaad een symbool dat niet in de handleiding staat ...
het is voor mij dus ook een mysterie... misschien harde schijf bijna vol?

mvg
beste Shanna

blijkbaar wil dat symbool zeggen dat je de optie "nooit verwijderen bij volle harde schijf" hebt gekozen bij het plannen van de opname.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Klopt.
Badge
Bij mij staat bij elk opgenomen programma en programma dat aan het opnemen is een x-je. Ik dacht dus eerst dat de opnames mislukt waren, maar ze spelen gewoon af, gelukkig....

een bolletje staat bij geplande opnames.

dat streepje had ik nog niet gezien

een driehoekje heb ik 1 keer gehad bij een probleem bij een opname (weet niet precies meer wat er toen aan de hand was)

Ik vind ze trouwens veel te onduidelijk (te klein) die symbolen, ik moet half raden wat er te zien is.
Reputatie 7
Badge +1
Had vandaag ook een x-je in de planning staan, en vermits er bij de opties alleen verwijderen mogelijk was, heb ik ze verwijderd en terug ingegeven, toen was het x-je weg. Maar dat was vroeger bij de oude interface de laatste tijd ook zo, dat er een x stond achter sommige geplande opnames. Blijkbaar nog een bug die moet gefixed worden.....

Reageer