Op de één of andere manier wordt onze I-talk lijn rechtstreeks naar de phonemail dienst doorgeschakeld.
Ik zou dit willen instellen dat dit pas na een aantal beltonen gebeurt maar de info die ik vind werkt niet. :
- Als ik het nummer 1969 bel vanaf onze I-talk krijg ik niets te horen.
- Via de MyProximus krijg ik dat deze dienst niet kan beheerd worden via MyProximus.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mss werkt dit nummer 1230 ook nog, je kunt het eens proberen.
NB:reactie van iemand van Prox op het forum kun je pas vanaf dinsdag verwachten
NB:reactie van iemand van Prox op het forum kun je pas vanaf dinsdag verwachten
Bedankt Martin.
Er was blijkbaar meer aan de hand : de I-talk werkte totaal niet meer (uitgaande gesprekken gingen ook niet meer).
Reboot van de bbox3 heeft dit nu kunnen oplossen. 1969 reageert terug nu.
Tx !
Er was blijkbaar meer aan de hand : de I-talk werkte totaal niet meer (uitgaande gesprekken gingen ook niet meer).
Reboot van de bbox3 heeft dit nu kunnen oplossen. 1969 reageert terug nu.
Tx !
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.