Vraag

I-talk hoe phone of voice mail beheren ?

  • 31 december 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Op de één of andere manier wordt onze I-talk lijn rechtstreeks naar de phonemail dienst doorgeschakeld.

Ik zou dit willen instellen dat dit pas na een aantal beltonen gebeurt maar de info die ik vind werkt niet. :

- Als ik het nummer 1969 bel vanaf onze I-talk krijg ik niets te horen.
- Via de MyProximus krijg ik dat deze dienst niet kan beheerd worden via MyProximus.

Alvast bedankt voor jullie hulp

3 reacties

Mss werkt dit nummer 1230 ook nog, je kunt het eens proberen.

NB:reactie van iemand van Prox op het forum kun je pas vanaf dinsdag verwachten
Bedankt Martin.
Er was blijkbaar meer aan de hand : de I-talk werkte totaal niet meer (uitgaande gesprekken gingen ook niet meer).
Reboot van de bbox3 heeft dit nu kunnen oplossen. 1969 reageert terug nu.

Tx !
Bedankt voor de feedback, Inderdaad had ik er niet direct aan gedacht dat i-talk natuurlijk via de bbox3 verloopt.

Reageer