Geachte,
Ik huur sinds 28/3/2013 een samsung Tab 10.2 van jullie. dit contract is dus bijna ten einde.
Wat is de procedure om deze tablet binnen te brengen en eventueel een andere tablet verder te huren,en wat is de eventuele kostprijs daarvan.
met vriendelijke groeten
Jessie
voor alle zekerheid vraag je dit best aan een medewerker van Proximus want de voorwaarden kunnen altijd veranderen
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
A
Beste jessie,
Momenteel worden er geen packs meer aangeboden waar een tablet kan gehuurd worden.
Vanaf het ogenblik u de tablet inlevert in een verkooppunt van Proximus stopt de huur van de tablet.
U kan geen ander in de plaats krijgen.
U kan ook gewoon het huidig tablet verder huren.
Daar bent u volledig vrij in.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Momenteel worden er geen packs meer aangeboden waar een tablet kan gehuurd worden.
Vanaf het ogenblik u de tablet inlevert in een verkooppunt van Proximus stopt de huur van de tablet.
U kan geen ander in de plaats krijgen.
U kan ook gewoon het huidig tablet verder huren.
Daar bent u volledig vrij in.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.