Skip to main content
ik kon tot voor kort met de huawei k3565 mobiel op internet ( tot en met windows 😎

met windows 10 lukt het niet meer ; is de huawei k3565 usb stick niet meer geschikt voor windows 10 ?

hierover niets te vinden op internet.
Toch raar dat het bij iedere PC blijkbaar anders moet/kan geïnstalleerd worden. Er zullen mss toch wel wat verschillen zijn in de software,

Maar je kan je modem nu uiteindelijk toch gebruiken, dat is het belangrijkste.
Dat is wel straf dat het bij mij dan wel lukt onder windows 10 en ik niet iedere keer de software terug moet installeren,

zou dit dan iets met de hardware van je computer te maken hebben ‼️ enfin mss nog wat verder googelen tot je net iemand tegenkomt die het zelfde probleem had.

De broadband werkt inderdaad bij mij ook niet maar die werkte ook al niet toen ik windows 8.1 had.
@contron, we zeggen nu wel dat het raar is , maar in feite is het even raar dat er mensen zijn met opname problemen en dan weer anderen niet,

vind ik al zolang raar maar waar 😉
@contron, we zeggen nu wel dat het raar is , maar in feite is het even raar dat er mensen zijn met opname problemen en dan weer anderen niet,

vind ik al zolang raar maar waar ;)

Diegene die geen problemen hebben met opnames, die nemen hoogst waarschijnlijk dan ook geen programma's op.:8

Ik heb ook Win10 64bits en de modem start ook telkens op zonder dat ik het programma weer hoef te installeren, die Broadband heb ik nog nooit gezien hier, waarvoor zou die moeten dienen eventueel ?

vind ik al zolang raar maar waar ;)

Diegene die geen problemen hebben met opnames, die nemen hoogst waarschijnlijk dan ook geen programma's op.:8

Ik heb ook Win10 64bits en de modem start ook telkens op zonder dat ik het programma weer hoef te installeren, die Broadband heb ik nog nooit gezien hier, waarvoor zou die moeten dienen eventueel ?

Dit is de recente software maar dient eigenlijk niet voor deze oudere versie van stick.

NB: als ik niks opneem dan neemt er niemand iets op (zelf neem ik programma's op die ik nooit bekijk, louter en alleen om zeker het systeem te testen), dus dat zal zeker niet de reden zijn, maar wat het juist wel is daar heb ik ook het raden naar !

Reageer