Vraag

Hoog internet verbruik op MyProximus

  • 17 June 2016
  • 2 reacties
  • 663 Bekeken

Ik heb net gezien dat het internet verbruik van gisteren zo'n 379 Gb was in 24u! Normaal zit ik tussen de 3 en 15 Gb per dag wat neerkomt op een verbruik tussen de 150Gb en 250Gb per maand.
Is er iets mis met de meting van het verbruik? Als ik kijk naar het totaal bij maandelijks volume dan staat daar 119 GB...
Als dit hoog verbruik klopt, dan zit ik wel heel snel aan mijn limiet van 500 Gb (475,993 Gb)!
Hoe kan ik het "echte verbruik" checken?

2 reacties

bvb met http://net-traffic-meter.en.softonic.com/
als je googeld bv op "internetverbruik meten" ga je wel nog andere programma's vinden

Vast internet in een Pack: onbeperkt volume: enkel voor persoonlijk gebruik conform aan de algemene voorwaarden van Proximus. Internet Comfort: als de klant 300 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 3 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 20 GB activeert via MyProximus.
Internet Maxi: als de klant 500 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Reputatie 4
Badge +2

Is er iets mis met de meting van het verbruik? Als ik kijk naar het totaal bij maandelijks volume dan staat daar 119 GB...
Als dit hoog verbruik klopt, dan zit ik wel heel snel aan mijn limiet van 500 Gb (475,993 Gb)!


Met een Internet Comfort of Internet Maxi pack heb je wel onbeperkt internet ipv 500GB en dit door telkens een volume pack van 20GB gratis te bestellen bij Myproximus.

Reageer