Hoog factuur

  • 10 July 2012
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Het begon twee weken geleden met het aanschaffen van een iPhone. Toen heb ik naar de klantendienst gebeld om mijn internetpack van 5 euro naar 10 euro te verhogen om meer op internet te kunnen gaan. Mijn tariefplan werd gedeactiveerd en moest ik wachten op een sms dat binnen de 48 uur ging verstuurd worden om te melden dat het tariefplan was gewijzigd. Ik heb toen geen bericht gekregen.

Nu kreeg ik de laatste tijd smsen met dat mijn internetgebruik op bv 10h30 staat terwijl ik normaal altijd een bericht kreeg dat ik al bv 26 MB van de 50 MB had verbruikt. Dus vond ik het al raar dat het nu in uren was geteld.

Nu zie ik op internet dat mijn huidig verbruik op 198 euro staat!

Nam ik even een kijkje bij mijn tariefplan en zie ik dat mijn internetpack nog niet is gewijzigd maar enkel gedeactiveerd is. Proximus had dit dus nog niet geactiveerd!

Nu zal ik afwachten op het factuur dat ik één van de dagen zal ontvangen. Maar ik ga dit in ieder geval niet betalen omwille van het feit dat Proximus hier een fout is begaan. Als ik dit wel moet betalen dan zal ik met plezier betalen voor contractbreuk en ga ik naar MobileVikings want dit is niet de eerste keer dat er dingen fout gaan.

1 reactie

Beste Stijn,


Kan u mij uw oproepnummer bezorgen zodat ik dit kan nakijken voor u? Dit mag via een privé bericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer