home media manager

  • 19 April 2011
  • 7 reacties
  • 904 Bekeken

ik probeer nu al een tijdje die tv on pc te installeren,hier de volgende problemen-

waar vindt ik die home media manager, de software om tv on pc te laten werken?

ik heb tv on pc geactiveerd,de modem is auto. opnieuw opgestart,ik ben terug gegaan naar de site,voorwaarden geaccepteerd en ik krijg volgende fout melding

Er is een fout opgetreden.

Referentie nummer: UIV38Z07F88GABV9VNM5-pcpp-7


verder staat er niets bij,dus weet ik geen raad.


alvast bedankt

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Kijk eens na op de configuratiesite van je modem:

http://192.168.1.1/
of je de laatste versie hebt: Runtime Code Version 60R109-60A040

of er bovenaan INTERNET (full routed) staat:

en of je daaronder al een VLAN30 met apart IPadres hebt.

zoniet is je modem nog niet geudated. Als je de software gedownloadet, duurt het nog een paar dagen vooraleer je modem aangepast is voor TVonPC.

Eventueel je modem eens resetten naar de factory default settings, ofwel via software van de modem onder "maintenance" ofwel met het knopje onderaan (met een punt indrukken gedurende 5 seconden).

Dan software terug installeren, best met reparatieoptie. Als het lukt, altijd eerst de Media Manager starten, dan eerst het Media Center.

iotryer
het internet staat bridged

er staat geen VLAN30 bij maar de runtime code version is de zelfde als die jij post.

nu volgende vraag ,hoe kan ik het internet full routed zetten???

en ik heb ook nog geen software gedownloadt,ik heb enkel een paar dagen geleden op activeren geklikt en dan kwam erop,dat het 2werkdagen zou duren,dan terug naar de pagina moet gaan en software installeren.
Reputatie 7
Badge +1
Je VLAN gegevens zien er nu compleet uit, maar je waarden zijn aan de lage kant (down-en upstream + signaal-ruisverhouding). Kan liggen aan het feit dat je verder dan 400 m van de ROP (lokale glasvezelcabine) zit. Wat zegt de TV-beschikbaarheidstest en hoeveel decoders/TV's heb je aangesloten?

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
dit is wat ik krijg .

ik heb 1decoder in huis en heb er nu maar 1 tv op aangesloten.

ivm de ROP,zou raar zijn dat enkel mensen die er pal naast wonen,tv op pc kunnen gebruiken.

de software (home media manager ) kan ik nog steeds niet donwloaden,als ik op confirm klik krijg iki een foutmelding.
Reputatie 7
Badge +1
Kan je 2 HD-streams halen d.w.z. één HD kijken en één HD opnemen op harde schijf (PVR) ?
dan zou het normaal toch moeten lukken,gisteren is de modem een paar keer zelf opnieuw opgestart,en de decoder ook.

als ik terug ga naar de pagina om de software te downloaden komt er op het scherm,de modem wordt ùmomenteel aangepast op tv op pc te kunnen gebruiken.

nog even geduld hebben denk ik
Reputatie 7
Badge +1
Ik denk het ook....normaal moet het wel lukken denk ik met 2 HD-streams.

Reageer