Hoelang moet ik nog wachten vooraleer mijn Mobilus S wordt geactiveerd in mijn Tuttimus abonnement

  • 3 July 2017
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Beste,sinds december 2016 bestelde ik telefonisch een tuttimus abonnement,met een daarbijhorende smartphone,alles is perfect in orde,maar mijn my proximus website werd nooit echt aangepast hieraan,tot vorige week had ik blijkbaar nog een smart 15 in dit pakket,terwijl dit reeds van in het begin een mobilus moest zijn, vorig week werd plots mijn smart 15 stopgezet en voorlopig kwam er een surf free anytime in de plaats,in afwachting van mijn mobilus pakket,met als gevolg gesprekken en sms is appart te betalen en heb momenteel maar 500 mb mobiel internet,na vele telefooons,en zaterdag nog naar een proximus center geweest om hier wat spoed achter te zetten,helaas is er nog niets veranderd,toch ga ik weigeren van bij te betalen,want op mijn factuur zijn alle gegevens correct mvg jan van elewijck

3 reacties

Welkom in de club van klanten die in de kou blijven staan; wij willen al van 1/2/2017 over te stappen naar tuttimus en tot hier toe is er nog niks in orde, NIKS. ze zijn er mee bezig zeggen ze.
Reputatie 7
Badge +3
Dag u4ia31,

Ticket IM8332990 is momenteel in behandeling bij onze IT-dienst, laatste controles worden uitgevoerd.

De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jan, Spijt ons dit te vernemen, graag de betrokken gegevens per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer