hoe voicemail activeren?

  • 14 June 2012
  • 3 reacties
  • 1592 Bekeken

Hallo,


Vroeger kon je heel simpel via 'mijn proximus' je voice activeren en deactiveren, nu vind ik echter geen enkele functionaliteit terug op de nieuwe 'mijn e-services'.


Waar vindt ik de optie activeren deactiveren voicemail, eventueel via sms.

1231/1230 zijn niet bereikbaar,

en ik wens hiervoor niet te moeten bellen naar de klantendienst.


Bedankt,

Jeroen

3 reacties

Hier vind je oa iets op de bgc site => http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/12051/~/uw-gsm-voicemail-activeren-en-deactiveren

Elsa

Bedankt voor de reactie,

Ik had dit ook gevonden via een zoekopdracht, maar ik heb het uitgeprobeerd en dit werkt niet meer.

De error zegt dat dit niet gaat voor pay&go gebruiker, maar ik weet zeker dat ik het vroeger ook op deze manier deed toen ook pay&go geburiker.

Volgende foutcode:

Sorry, u hebt geen toegang tot de toepassing
Sorry, u hebt geen toegang. U dient zich te registeren als postpaid- of FreeStyle-gebruiker van Proximus.

dankje voor de reactie,

Jeroen
Beste Jeroen,

Voor uw voicemail te deactiveren heeft u volgende mogelijkheden:

*Via IVR (6000)

Optie 4 => Voor voicemail: optie 2

Optie 3: deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren)

*Via My Proximus:

Mijn Diensten en Opties Beheren => voicemail =>activeren of deactiveren

*Via onze klantendienst.

Mvg

Eva

Reageer