Hallo,
Vroeger kon je heel simpel via 'mijn proximus' je voice activeren en deactiveren, nu vind ik echter geen enkele functionaliteit terug op de nieuwe 'mijn e-services'.
Waar vindt ik de optie activeren deactiveren voicemail, eventueel via sms.
1231/1230 zijn niet bereikbaar,
en ik wens hiervoor niet te moeten bellen naar de klantendienst.
Bedankt,
Jeroen
Hier vind je oa iets op de bgc site => http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/12051/~/uw-gsm-voicemail-activeren-en-deactiveren
Elsa
Elsa
Bedankt voor de reactie,
Ik had dit ook gevonden via een zoekopdracht, maar ik heb het uitgeprobeerd en dit werkt niet meer.
De error zegt dat dit niet gaat voor pay&go gebruiker, maar ik weet zeker dat ik het vroeger ook op deze manier deed toen ook pay&go geburiker.
Volgende foutcode:
Sorry, u hebt geen toegang tot de toepassing
Sorry, u hebt geen toegang. U dient zich te registeren als postpaid- of FreeStyle-gebruiker van Proximus.
dankje voor de reactie,
Jeroen
Ik had dit ook gevonden via een zoekopdracht, maar ik heb het uitgeprobeerd en dit werkt niet meer.
De error zegt dat dit niet gaat voor pay&go gebruiker, maar ik weet zeker dat ik het vroeger ook op deze manier deed toen ook pay&go geburiker.
Volgende foutcode:
Sorry, u hebt geen toegang tot de toepassing
Sorry, u hebt geen toegang. U dient zich te registeren als postpaid- of FreeStyle-gebruiker van Proximus.
dankje voor de reactie,
Jeroen
A
Beste Jeroen,
Voor uw voicemail te deactiveren heeft u volgende mogelijkheden:
*Via IVR (6000)
Optie 4 => Voor voicemail: optie 2
Optie 3: deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren)
*Via My Proximus:
Mijn Diensten en Opties Beheren => voicemail =>activeren of deactiveren
*Via onze klantendienst.
Mvg
Eva
Voor uw voicemail te deactiveren heeft u volgende mogelijkheden:
*Via IVR (6000)
Optie 4 => Voor voicemail: optie 2
Optie 3: deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren)
*Via My Proximus:
Mijn Diensten en Opties Beheren => voicemail =>activeren of deactiveren
*Via onze klantendienst.
Mvg
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.