Beste,
Wij hebben vorig jaar gebouwd en hebben toen enkel de kabel van telenet binnen gelegd.
Wat moet ik doen om toch van Proximus tv en internet te kunnen genieten?
De dame van de klantendienst zei om naar een doe het zelf zaak te gaan en een kabel door de aansluitbocht te trekken tot aan de rooilijn (8m), proximus doet de rest zei ze.
Kan proximus die kabel zelf niet trekken(mits betaling)???
En moet er aan de huidige binneninstallatie ook nog iets veranderd worden? Ik heb naast mijn tv 2 ethernet toegangen en de kabel komt er ook toe.
Beantwoord
Hoe proximus klant worden als je enkel kabel van telenet hebt???
Beste antwoord door KoenN
Dag Opelman,
Zoals Elsa reeds vermeld heeft kan je via de link alle info vinden op onze website.
Wat vooral moet voorzien zijn is dat de wachtbuis vanaf de rooilijn tot aan de woning open ligt.
Ook best met een buis en trekdraad om de kabel te trekken.
Indien wij de graafwerken op het privégedeelte moeten uitvoeren is dit extra te betalen.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Bekijk origineelZoals Elsa reeds vermeld heeft kan je via de link alle info vinden op onze website.
Wat vooral moet voorzien zijn is dat de wachtbuis vanaf de rooilijn tot aan de woning open ligt.
Ook best met een buis en trekdraad om de kabel te trekken.
Indien wij de graafwerken op het privégedeelte moeten uitvoeren is dit extra te betalen.
Met vriendelijke groeten
KoenN
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.