Hoe npvr

  • 29 January 2011
  • 4 reacties
  • 834 Bekeken

ergens las ik op dit forum een uitspraak van iemand die zei

-iedereen heeft npvr

- hoe : via planning op groene knop

Ik heb vdsl2, maar zie nergens onder planning een groene knop. Hoe doe je dat : npvr ?

Thanks.

4 reacties

Badge
Ja ik weet het het is iets heel ingewikkeld en infeite onnozel ik heb dat gisteren eens geprobeerd.Eerst via tv gids programa geprogrameerd wanneer je dat gedaan hebt ben ik naar de knop pvr op mijn afstandsbediening gegaan en op de groene knop gedrukt en dan zie ja daar die 30 verschijnen of blijven staan maar wat er achter die opname gebeurd snap ik ook niet goed want als je het boekje goed leest moet je op voorand ook kunnen bepalen hoe je dus setting wil bewaren 30 dagen of oneindig.Dus misschien kan je dit beter aan iemand anders vragen.
@ pietismyname

Op volgende Nederlandstalige zenders is npvr mogelijk:

één , canvas/ketnet ,vtm (in sd) ,

één+ , canvas/ketnet+ , 2be , vt4 , vijftv , vitaya ,Cartoon Network.

Op deze zenders kan je in de planning met de groene knop de keuze maken voor opname decoder of opname server(30d)

Mvg Jerom

Reputatie 7
Badge +1
Voorlopig enkel in SD, dus geen HD-zenders. Komt niet op de harde schijf van je decoder, maar wordt 30 dagen op de server van Belgacom ter beschikking gehouden, een beetje zoals een Pay per View film of programma, maar dan gratis.
Badge
30d. verlengen via groene knop doe je zo:

Je kan wanneer je een opname hebt gepland (dus nog vóór ze is opgenomen) naar de PVR gaan,

"Planning" kiezen,

het programma in kwestie selecteren

en daar staan dan onderaan 2 knoppen: de blauwe knop om te wissen en de groene knop om de bewaartijd te verlengen.

Je gebruikt dus de groene knop.

Dit moet je wel voor elke opname appart te doen.


Lukt het zo?

Reageer