Momenteel bij Telenet, maar via werk kan ik korting krijgen op Proximus dus ik ben hier over aan het overwegen.
Maar via de mail contact functie via de site zie ik enkel opties voor reeds bestaande klanten... Zelfs op dit forum is er niet echt een sectie voorzien voor potentiële klanten...
Een persoonlijke afspraak of telefoon doe ik niet, ik wil initieel enkel een antwoord via mail uit principe.
Bladzijde 1 / 1
PROXIMUS contacteren daar op mail ons drukken
Als het daarmee niet lukt zoals je zegt dan best eens de klantendienst bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en vragen of er een andere mail mogelijkheid bestaat, ik ken ze in ieder geval niet.
Je kan eventueel ook bij een Proximus center binnenspringen
Als het daarmee niet lukt zoals je zegt dan best eens de klantendienst bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en vragen of er een andere mail mogelijkheid bestaat, ik ken ze in ieder geval niet.
Je kan eventueel ook bij een Proximus center binnenspringen
Maar via de mail contact functie via de site zie ik enkel opties voor reeds bestaande klanten... Zelfs op dit forum is er niet echt een sectie voorzien voor potentiële klanten...
Een persoonlijke afspraak of telefoon doe ik niet, ik wil initieel enkel een antwoord via mail uit principe.
Ook best eens controleren of je nog een beetje deftige snelheid kan halen op uw adres, het kan je eventuele frustatie besparen.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.