We hebben al ongeveer een half jaar aan het eind van de maand ons internet die 12-18 keer trager werkt dan het hoort te werken terwijl we normaal een ongelimiteerd downloadlilimiet hebben.
Recent -na onze nieuwste klacht- kregen we eindelijk een rechtstreeks antwoord.
Het probleem is dat we deze oplossing niet kunnen uitvoeren doordat ons pakket niet op geen enkel van onze accounts staat. (Zowel diegene van mijn moeder als het mijne).
De vraag is nu, hoe link ik ons pakket op beide onze accounts zodat we nu eindelijk gebruik kunnen maken van het volledig pakketvoordeel?
(Ons pakket: pack internet comfort + tv + vaste lijn)
Het enigste dat ik kan vinden op beide onze accounts is onze telefoon abonnement. Ik vind geen enkele optie om diensten en producten toe te voegen.
Bladzijde 1 / 1
Dat kunnen ze regelen op de helpdesk/klantendienst 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
of kan ook door een privé bericht te sturen naar het Het Proximus Team
of kan ook door een privé bericht te sturen naar het Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.