Vraag

Hoe kun je een communicatiefirma bereiken?

  • 23 November 2016
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Niet blijkbaar.

ik ben al de hele dag bezig om iemand te kunnen bereiken. Mijn klanten kunnen mij ook al 3 dagen NIET telefonisch bereiken, bedankt Proximus ...
Weet iemand of er ook een andere manier is ? buiten de 0800 nummers??
bedankt ...
Stijn

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Waarom niet het 0800 nummer ? Als je een technische storing hebt, is dat toch de snelste manier. Of je kan via Twitter of Facebook proberen, maar ik weet dat de technische dienst tot 22u bereikbaar is. Bel gewoon 0800 22800 optie 4 en dan even wachten, want uw lijn wordt dan al getest. Dus even geduld, u wordt echt wel geholpen.
Of je kan opnieuw posten in https://nl.forum.proximus.be/business-oplossingen-22
want nu zit je in de praatbarak en de link die ik doorgaf is voor business klanten. Daar moet je dan rechts bovenaan een nieuw topic starten. Die wordt ook heel goed opgevolgd.
Ja, idem als alle 0800 nummers, maw je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zéér frustrerend .... (werken in de straat en zogezegd heeft de aannemer de kabel doorgetrokken ... ) Wel raar dat alle nutsvoorzieningen (telenet, elektriciteit etc) wel werken ...
als firma is dit best lastig.
Reputatie 7
Badge +3
Oei, Stijn, als er een kabel op de straat overgetrokken is, dan ben je nog niet snel geholpen. Dan heeft die aannemer de telefoniekabel over getrokken. Normaal dat de rest van de nutsvoorzieningen dan wel nog werken. 😞 Ik snap heel goed je frustratie. Die aannemers moeten normaal gezien de plannen van alle kabels opvragen als ze graafwerken moeten doen, maar vele,n doen dat niet, met alle gevolgen vandien. Het is dus echt niet Proximus zijn schuld, maar die van de aannemer.
Ik weet dat er vroeger een systeem voor Business klanten was, waarbij je oproepen naar je/een GSM konden worden doorverbonden. Maar dan moet je de klantendienst 0800 22 500 eens bellen. Daar zitten de Business experts.De operatoren van de privé klanten zijn daar niet altijd van op de hoogte, over wat de kosten zijn van het doorschakelen in geval van storingen en hoe het juist werkt.
Reputatie 7
Badge +3
Stijn, is je probleem al opgelost ?
Maar dan moet je de klantendienst 0800 22 500 eens bellen. Daar zitten de Business experts.De operatoren van de privé klanten zijn daar niet altijd van op de hoogte, over wat de kosten zijn van het doorschakelen in geval van storingen en hoe het juist werkt.

Hoe kosten ? Die kan PX toch verhalen op de aannemer die de breuk veroorzaakte ?
Reputatie 7
Badge +3
Ik bedoelde de kosten voor de doorschakeling van vaste lijn naar GSM. Die zijn niet gratis, maar ik weet niet meer hoe dat nu juist geregeld wordt. De kosten van de kabelbreuk zijn natuurlijk voor de aannemer, als ze weten wie het was. Daarmee bedoel ik dat als de aannemer de werken niet op voorhand heeft aangegeven en dus geen plan heeft gekregen waar alle kabels op staan (moet hij wettelijk wel doen).

Reageer