Hoe klant-onvriendelijk is Proximus-Belgacom
Een kleine waarschuwing voor wie klant wil worden bij deze maatschappij.
Anderhalf jaar geleden wenste ik een stick aan te schaffen voor mobile internet.
Bij de aansluiting ondervond ik heel wat problemen in het kader van correcte informatieverstrekking in de eigen Proximus-Belgacomcenters. Zo vertelde men er niet bij dat er bij sommige promotievoorwaarden verplichtingen waren voor minimum 24 maanden.
Mensen bij 'The Phone House' hebben me wel correcte informatie gegeven.
De werking van de stick is altijd ondermaats geweest. Vermits ik regelmatig beveiligde sites dien te bezoeken (inlog via EID) gaf dit bijna altijd problemen, zeker binnen in gebouwen. Tot daar aan toe, het is een les geweest.
Vermits ik gemerkt heb dat wanneer ik mijn PC aansluit op mijn GSM die via Base werkt (omdat Base VEEL goedkoper is dan Proximus en ik beroepsmatig veel bel) ik een veel betere verbinding heb, heb ik besloten de stick niet langer te gebruiken en het proximus-abonnement stop te zetten.
Vermits dit telefonisch ergerlijk moeilijk is heb ik dit via mail geprobeerd. Men heeft me dan op de meest onmogelijke uren teruggebeld en een bericht ingesproken op de voice-mail. Klein detail, een nummer waarop ik hen kon terugbellen kreeg ik niet.
Resultaat: We hebben je abonnement inderdaad stopgezet... MAAR WE BLIJVEN JE WEL FACTUREN STUREN.
De klantendienst bellen bij Belgacom-Proximus is EEN GROTE RAMP !!!
Je mag talloze keuzes maken om dan het bericht te krijgen dat de wachttijd te hoog oploopt en dat men je wel zelf zal terugbellen. Je mag zelf kiezen wanneer...5 - 6 of 7 dagen later !!!
Na 1,5 uur te hebben geprobeerd op allerlei manieren een contact te vinden heb ik uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen.
Reactie van de klantendienst : contract is inderdaad stopgezet mijnheer, maar u dient wel nog abonnementskosten te betalen voor twee weken en vermits u hierover moeilijk doet zullen we uw dossier direct overmaken aan onze invorderingsdienst.
Wanneer ik de BASE-diensten contacteer ben ik steeds goed geholpen en zijn deze mensen heel beleefd.
Een waarschuwing voor iedereen !!!
Denk goed na alvorens klant te worden bij Belgacom-Proximus want qua bereikbaarheid en klantvriendelijkheid is het het meest onbereikbaar en klant-onvriendelijk telecombedrijf dat ik ken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.