Beste,
Afgelopen weekend had PXM te kampen met regionale storingen
Lees: https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/storingen-op-tv-39630
Ik ben nu enkele maanden klant en het was voor het eerst dat ik storingen zag en na kabels gecheckt te hebben, had ik al meteen het vermoeden dat het iets nationaal, regionaal of lokaal was.
Gelukkig was het euvel snel verholpen, want toegegeven ik heb op geen enkele zender storingen meer. Ik vind het dan ook geen reden om terug over te stappen naar Telenet. Zoiets kan bij elke provider gebeuren...
Nu goed, dit gebeurd zijnde, ben ik wel gaan nadenken hoe PXM 'storingen' zo snel mogelijk tot bij zijn klanten kan melden. Het stelt de klant meteen gerust indien hij/zij melding krijgt dat het om een algemene storing gaat. Sommige mensen verzetten hemel en aarde indien zoiets gebeurt, terwijl ze er totaal geen vat op hebben.
Ik las dat velen het op fb lazen, maar kan dit bijvoorbeeld niet snel geupdate worden op de site of op de nieuwe MyProximus en in het slechtste geval via SMS indien er niks nog zou werken?
Ook al gaat het om een severity 1 en krijgt het incident top priority voor snelle resolutie, het zou fijn zijn indien de klant alsnog een sms ontvangt 'wat' er gebeurd is.
Is gewoon een bedenking die ik me maakte toen ik die storingen constateerde. Had iets van: 'waar kan ik dat "nu" verifiëren?'
Mvg,
Vortex_2017
Bladzijde 1 / 1
Op my proximus melden ze dit soms maar niet altijd (onder lijnstatus ) en ook als je belt naar 0800 22 800 wordt dit gemeld
" er zijn momenteel problemen in je regio, we doen er alles aan om dit zo vlug mogelijk op te lossen "
NB: De laatste tijd wordt er ook vlugger gemeld dat er onderhoud gebeurt aan hun servers in het weekend en dit in de vorm van er kunnen problemen zijn bij het raadplegen van MyProximus.
" er zijn momenteel problemen in je regio, we doen er alles aan om dit zo vlug mogelijk op te lossen "
NB: De laatste tijd wordt er ook vlugger gemeld dat er onderhoud gebeurt aan hun servers in het weekend en dit in de vorm van er kunnen problemen zijn bij het raadplegen van MyProximus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.