hoe kan ik via e-services een optie opzeggen ? (pc-security)

  • 5 October 2010
  • 7 reacties
  • 2508 Bekeken

Ik gebruik sinds kort een apple imac en geen windows pc meer. Graag wil ik mijn optie voor internet pc security opzegggen want die werkt alleen op een windows pc.Maar de e-services laten wel toe om extra opties te kiezen of duurdere abonnementen af te sluiten maar niet om opties te beëindigen of zie ik dat verkeerd ??

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Op de e-services kon nog nooit iets opgezegd worden. Dit is een klantonvriendelijke strategie van Belgacom.
0800 22 800
Ja klopt, maar wel iets aangaan via e-service, grr,..

HOE kan ik dat ding nu opzeggen waar ik al een jaar lang maandelijks 5 € voor betaal en ik niet wilde, en nooit geïnstalleerd heb, omdat ik daar andere progjes voor heb ! ?

En néé ik had dit ook niet gevraagd, waarom betaal ik er dan voor ?

Ik heb het duidelijk over "Internet Multi en Security" !

Dus hoe geraak ik ook,.. ervan af zonder andere negatieve gevolgen ?

Misschien best naar een Belgacom winkel gaan, want via 0800 22 800 wordt er "zoals de vorige keer" meestal onbegrijpelijk, rond de pot gedraaid, en heeft men iets anders aan zijn been !

Mvg

Henri
Simpele oplossing bel gewoon naar de helpdesk in plaats van klantendienst

gelijk de 0800 22 700 of 22 312 als die nog bestaat

en dan pak je internet helpdesk
Is dat een lol, hotgun ?

:O
Reputatie 2
Badge +1
Info van Hotgun klopt... je kan dit opzeggen via de helpdesk of in een BGC shop. Klantendienst is normaal ook op de hoogte! Vraag gewoon om die optie stop te zetten...
Badge
beste,

afhankelijk van samenstelling van uw producten (pack) kan het zijn dat dit een GRATIS optie is en standaard in uw pack zit, kan dan bijgevolg niet worden stopgezet. Om juiste info ivm uw abo, best bellen met klantendienst 0800/22800 of langs gaan in een Belgacom-Center

groeten-muisje

Reageer