Hallo,
Mijn vrouw heeft een Generation MTV abonnement, met 60 minuten belkrediet. zij krijgt meestal op het einde van de maand een boodschap dat ze nog belkrediet te goed heeft, ze belt niet zoveel.
Groot is dus onze verbazing dat wij deze maand een rekening in de bus kregen van 44€..
Er staat in dat we meer dan 76 minuten bovenop de 60 minuten gebeld hebben die in het pakket zitten..
Nu zouden wij eerst eens will nakijken waar dit vandaan komt, en dus een lijst van onze gesprekken willen opvragen (naar wie gebeld, hoe lang, etc).
Is dit ergens mogelijk?
MVG
Friet
Bladzijde 1 / 1
Normaal kun je je aanmelden op de site van Proximus. In MyProximus kun je dan de oproep- en herlaadgeschiedenis opvragen
Wel, Dat heb ik gedaan, maar daar zie je geen details van welke nrs en hoe lang je naar hen gebeld hebt (en het is een abonnement, geen pay&go)
Dat is dus m'n vraag : waar kan je een gedetailleerde lijst zien met alle nrs en de beltijd per nr?
mvg
Frank
Dat is dus m'n vraag : waar kan je een gedetailleerde lijst zien met alle nrs en de beltijd per nr?
mvg
Frank
Friet,
via My Proximus kan je een gedetailleerde lijst van alle gevoerde gesprekken raadplegen
http://customer.proximus.be/nl/My_Proximus_Demo/index.html
muisje
via My Proximus kan je een gedetailleerde lijst van alle gevoerde gesprekken raadplegen
http://customer.proximus.be/nl/My_Proximus_Demo/index.html
muisje
Ik heb net hetzelfde aan de hand.
En ook via die laatste website is die geschiedenis niet terug te vinden!
Sewes contact opnemen met de klantendienst. Eens zien wat zij te
zeggen hebben.
En ook via die laatste website is die geschiedenis niet terug te vinden!
Sewes contact opnemen met de klantendienst. Eens zien wat zij te
zeggen hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.