Skip to main content

Hoe kan ik netflix bekijken via decoder?

• October 28, 2014
  • 6 reacties
  • 421 Bekeken

Ik had graag geweten hoe ik Netlfix kan bekijken (welke procedure ik moet volgen) om Netflix te kunnen gebruiken via mijn Decoder. Ik heb momenteel een comfort pack. indien ik zo'n maxi pack neem, kan ik dan via mijn decoder naar Netflix programma's kijken? Komt er ergens een extra icoontje te taan of hoe werk dit eigenlijk?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

• Practitioner
  • October 28, 2014
Dit is nog niet mogelijk met de decoder maar zou geleidelijk voorzien zijn tegen einde dit jaar, je kan u hier al voor inschrijven om op de hoogte te worden gehouden wanneer deze mogelijkheid zich voordoet bij uw lijnnummer. Zelf kijk ik al naar Netflix via chromecast van google en een hdmi streamer van Philips er zijn verschillende mogelijkheden. Doch ik heb ook pack comfort daar krijgt iedereen 1 maand gratis en daar gaat dit evengoed, als je 6 maand gratis Netflix wil moet je naar maxi. Hierbij de link om meer info : http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/onze-producten/televisie/maximaal-genieten/proximus-en-netflix.html

• Practitioner
  • October 28, 2014
Hierbij de link om meer info en inschrijven hiervoor : http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/onze-producten/televisie/maximaal-genieten/proximus-en-netflix.html

Elsa
  • October 28, 2014
En zeker ons eigen forum niet vergeten hé ;-)

surf naar hier ► hier-Netflix en daar vind je ook nog andere linken

NB: het zou pas tegen begin volgend jaar zijn volgens ik van iemand (onofficieel) vernomen heb, dat het via decoder app zou kunnen !

• Practitioner
  • October 28, 2014
Sorry Elsa ik zal het nooit meer vergeten smiley

Elsa
  • October 28, 2014

indien ik zo'n maxi pack neem, kan ik dan via mijn decoder naar Netflix programma's kijken

alleen krijg je dan een code om 6 maanden gratis Netflix te kunnen kijken maar nog niet via de decoder app, die nog in de maak is 8

• New user
  • October 28, 2014
Zoals movieman al zegt ben je dus in feite niet verplicht om van een confort naar maxi te gaan.Het enige verschil is dat je bij maxi die 6 maanden gratis hebt.En anders max. 5394€ meer betaald.Als er maar 2 tarieven blijven.Op beide manieren zal je dus gelijktijdig die netflix op je boxen hebben.Waar en hoe,is nog een beetje onduidelijk want ik vind het stom dat het bij de apps staat,omdat je je dan eerst een blauwe vinger moet duwen eer je daar bent.Maar ja we weten dat proximus het graag op de moeilijkste weg doet,en zo verschiet men er ook nog eens van dat afstandsbedieningen meer en vlugger zullen sneuvelen binnenkort.