Skip to main content

hoe kan ik mail blokkeren ?

• Rising star
  • 18 reacties
Dag allemaal,

Krijg veel ongewenste mail binnen op mijn skynet.be adres, anti-spam en anti-virus is geactiveerd, maar helpt niet.

Hoe kan ik mail blokkeren ? Ik word er echt tureluut van ...

Alvast bedankt.
This topic has been closed for comments

6 reacties

• Practitioner
  • 36 reacties
  • 31 juli 2012
Beste Virga, je kan ongewenste mails selecteren en dan via instellingen toevoegen aan lijst met geklokkeerde afzenders. Hiervoor moet je de menu's bovenaan eens overlopen, want van buiten ken ik het ook niet! Groetjes, Eric

• Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 31 juli 2012
Beste Eric, dank je wel voor je reactie. Dit was inderdaad vroeger mogelijk, maar volgens mij is die optie niet meer beschikbaar...

Elsa
  • 156 reacties
  • 31 juli 2012
In de mail client "windows live mail" die ik gebruik is dit in ieder geval mogelijk.

Groetjes, Elsa

Forum|alt.badge.img+3
Beste Virga

Een anti-spam filter moet je eerst opleiden.

In windows live mail, moet je gewoon rechts klikken op je e-mails, klik op ongewenste mail, selecteer eerst markeren als ongewenst.

Ga hierna naar de mail map ongewenste e-mail, en klik dan nogmaals rechts op de spam mails, klik op ongewenste mail, selecteerdomein van afzender toevoegen aan lijst geblokkeerde gebruiker. Dit werkt zowel in outlook,windows live mail.

Vervolgens klik je op domein van afzender toevoegen aan lijst geblokkeerde gebruikers,

Welk mail programma gebruik je? Outlook,Windows Live Mail,Thunderbird, ...

Met vriendelijke groeten,

familievandesype

• Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 4 augustus 2012
Dank je wel voor jullie reacties. Ik gebruik het standaard e-mail programma op een Imac. Als iemand hier een oplossing voor heeft, hoor ik het graag. Heb ondertussen een account op Gmail gemaakt en hierin wordt veel meer gefilterd.

Mvg - Virga

Forum|alt.badge.img+3
Beste Virga

Hier staat wat meer info hoe dat je spam/junk mail kan blokkeren in het mail programma dat meegeleverd wordt met mac:

http://www.byte.nl/wiki/Spam_Filter_Mac_Mail en om extra software te installeren bekijk deze link : http://email.about.com/od/macspamfightingtools/tp/Top-Mac-Spam-Filters.htm .

Met vriendelijke groeten

familievandesype