Skip to main content
Ik ben als KMO'er 5 dagen onterecht afgesloten geweest van alle diensten van Proximus: TV, Internet, Telefoon/GSM, datakaart bedrijfswagen. Het zou gaan om een onbetaalde factuur, die wel degelijk was betaald. Tijdens het verlengd weekend nul support ! Ik heb nu eindelijk weer aansluiting, inmiddels alle overschrijvingsbewijzen ingestuurd, maar wil een klacht indienen hierover. Totaal onduidelijk op de website hoe en waar dit kan, blijkbaar goed afgeschermd (bewust ?)! Kan iemand mij hierover informeren en emailadres of iets dergelijks doorgeven ?
kan via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht

    aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



PS:

via deze link: "Hier"

staan er Onderaan de screenshots ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.

zoals onder ander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
klantnummer voor bericht hierboven: 607310748
Eigenlijk is het beter (veiliger) dat je geen privé gegevens hier openbaar zet met via een privébericht doorstuurt.



privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer