We hebben contact opgenomen met een proximus winkel , maar zijn daar niet echt " klantgericht " geholpen , k zou dit zeer graag melden. Ten tweede word er op het factuur al jaren iets aangerekend wat echt niet klopt , daar kon / wilde de medewerkster van de proximus winkel niets aan doen. Waar moet ik dan daar voor zijn ? Heb al geprobeerd via de chat FB , maar dat lukt daar ook niet:(
Bladzijde 1 / 1
Proximus contacteren kan als volgt
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
zie NOOT
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
De stappen die Martin aanhaalt zijn correct. ^^ Mijn collega's en ik helpen je zeer graag via dit kanaal verder indien je ons een privéberichtje stuurt met je klantgegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Lorentz.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.