Skip to main content
We hebben contact opgenomen met een proximus winkel , maar zijn daar niet echt " klantgericht " geholpen , k zou dit zeer graag melden. Ten tweede word er op het factuur al jaren iets aangerekend wat echt niet klopt , daar kon / wilde de medewerkster van de proximus winkel niets aan doen. Waar moet ik dan daar voor zijn ? Heb al geprobeerd via de chat FB , maar dat lukt daar ook niet:(
Proximus contacteren kan als volgt


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
        zie NOOT
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
        aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
  NOOT:


De stappen die Martin aanhaalt zijn correct. ^^ Mijn collega's en ik helpen je zeer graag via dit kanaal verder indien je ons een privéberichtje stuurt met je klantgegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Groetjes,



Lorentz.

Reageer