Hallo,
Enkele dagen geleden contacteerde ik Proximus via Twitter en schreef ik een ietwat langer bericht, aangezien het via de telefoon moeilijk over te brengen is i.v.m. nummers en data, enzovoort.
Hier kreeg ik echter geen antwoord op, en het is nogal dringend.
Is het mogelijk om een e-mail te sturen naar Proximus? Het gaat specifiek over een prepaid-kaart die bij een pakket zat van een nieuwe GSM die ik aankocht (Pack Proximus).
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
probeer het eens via online mail form (het voorbeeld gaat hier nu wel over factuur) >
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Hoi Icemachine, ik kan in de historiek van je berichten enkel berichten weer vinden over je vaste diensten. Kan je ons eventueel verduidelijken waarover deze vraag gaat? Gr Inge
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.