Hoe BGC TV op PC compleet verwijderen

  • 3 March 2011
  • 3 reacties
  • 995 Bekeken

Na mijn mislukte poging om bgctv op pc te verkijgen, hebben we gemerkt dat de STB profiel van "Watch HD/SD + record SD/HD" veranderd is naar "HD TV" en kunnen we geen HD meer kijken tijdens een (SD) opname.

Dat kan niet anders, of dat komt doordat er 'te veel' VLAN of zo geconfigureerd werd op de modem.

Hoe kan ik nu van de VLAN 3 vanaf komen en mijn STB profiel terug krijgen zoals het was voor dat bgcTV op PC avontuur.

Bedankt en Mvg,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik denk, software compleet verwijderen van PC. Dan restore to factory settings (modem). Daarna ook je decoder terug opstarten (die mag de Media Manager niet meer vinden op je PC). Als het dan niet lukt en VLAN30 blijft staan, met de technische dienst 2800 22700 bellen. Weet anders ook niks meer.
Beste Herwig,

Het klopt wat sinjoor71 zegt. Het programma verwijderen en modem resetten zou normaal volstaan.

U dient uw modem nadien wel weer te beveiligen aangezien de modem weer naar zijn fabrieksinstellingen keert.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Reputatie 2
Badge
Ik zou B@PC willen verwijderen van mijn laptop en op mijn desktop willen zetten. Probleem is dat die MAC adressen natuurlijk verschillend zijn. Wat is de te volgen procedure?

Reageer