Het woord "klanten dienst" is echt niet meer van toepassing voor Belgacom. Facturen kunnen niet...

  • 15 May 2012
  • 5 reacties
  • 349 Bekeken

Het woord "klantendienst"
is echt niet meer van toepassing voor Belgacom.
Facturen kunnen niet betwist worden via mijn e-services.

Mails sturen is niet meer mogelijk en
bij de "klantendienst" (?) heb ik het de laatste keer na twee uur ononderbroken wachten.
opgegeven. Toen ik uiteindelijk na opnieuw 10 minuten wachten (om 22.00 u)bij een nieuw oproep
eindelijk iemand aan de lijn kreeg en hem vroeg of twee uur wachten normaal is;
zei die mij doodleuk : "Mevrouw ik zie hier op mijn scherm dat u nog maar
10 minuten aan het wachten bent."

Op 16 april heb een bevestiging van de
klantendienst (?) gekregen dat ze mijn vraag in behandeling hebben genomen. Ik
wacht nog steeds op antwoord.Ondertussen blijven ze wel herinneringen sturen.
Ik heb inmiddels ook al het bericht van minimumdienst ontvangen. Het wordt nog
straffer ..... het bedrag waarvoor ze mijn boel dreigen af te sluiten (11.69
euro) gaat over een creditnota ! Sinds wanneer moeten creditnota's betaald worden ?

Vandaag werd het nog straffer. Krijg ik telefoon met de melding van de financiële dienst over die 11 euro; terwijl ik nog steeds in blijde verwachting ben van hun antwoord Waar het voor iedereen evident is dat communicatie op
verschillende niveaus een evidente vereiste is; op elk niveau binnen het
bedrijf, maar vooral naar de klant toe. Voor een bedrijf dat zich profileert als dé speler binnen
de telecommunicatie sector is dit zeeeeeeeer triestig. Beide partijen hebben in een overeenkomst rechten en plichten. Niet reageren op vragen = niet communiceren =eenrichtingsverkeer = uw plichten niet nakomen.

Van Eva heb ik tot nu toe ook nog nooit enig teken van leven mogen ontvangen.

5 reacties

link naar het contactformulier : http://support.nl.belgacom.be/app/ask

al is mijn ervaring dat je sneller geholpen bent als je belt, maar je moet soms wat geluk hebben de juiste man/vrouw aan de lijn te krijgen

mvg
Beste Hilde,

Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens bezorgen (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) + een woordje uitleg ivm uw probleem. Dan zal ik zorgen dat u zo snel mogelijk een antwoord krijgt.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Xenne, Bedankt voor de tip. Mailen had ik op 16 april al gedaan. Die bleef dus steeds onbeantwoord. Telefoneren heb ik na mijn laatste ervaring dus opgegeven.

Maar gelukkig heeft Eva een teken van leven gegeven. Hopelijk het begin van een definitieve oplossing.

Mvg
dank voor uw feedback

mvg
Beste Eva,

Dankzij uw interventie kreeg ik na 1 maand eindelijk duidelijkheid. Ik was terug een tevreden klant. Tot vandaag. Ik krijg hier mijn faktuur waar maar liefst 108 euro ! wordt aangerekend voor

het terug indienststellen van telefoon, mobiel & digitale tv. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb niet alleen zelf alle moeite van de wereld moeten doen om via alle mogelijke Belgacom kanalen een antwoord te krijgen op mijn betwisting. Het heeft uiteindelijk 1 maand geduurd vooraleer er iemand (jij dus) zich de moeite getrooste om deftig te antwoorden. En dan nu dit ? Ik kan bij een betwisting mijn dossier beter rechtstreeks naar de Ombudsdienst voor Telecommunicatie sturen. Daar geldt de regel dat het betwiste bedrag, zonder bijkomende kosten geblokkeerd wordt tot er een oplossing is. Ik mag hopen op een snelle reactie. Anders stuur ik dit dossier alsnog naar de Ombudsdienst en een paar andere media. Alvast bedankt bij voorbaat.

Reageer