Skip to main content
Wanneer ik probeer in te loggen op My Proximus via Internet, sluit Internet Explorer.

Ik heb reeds de App "My Proximus" opnieuw gedownload.

Wanneer ik naar "Mijn producten" ga, krijg enkel mijn tariefplan "Proximus Smart+15" met daaronder

Roaming en Diensten zonder vast maandelijks bedrag te zien.
Heb je deze FAQs al bekeken:

Norton op PC:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_computer/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-installeren-op-een-pc-of-mac.html



Norton op mobile/tablet:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_install_mob/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-installeren-op-een-gsm-of-tablet.html



Norton Internet Security (niet meer verkocht)

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_norton_nis/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-internet-security-niet-meer-verkocht.html



Kan je eens proberen via Chrome in te loggen?



Anders moet je eens klantnummer sturen via privebericht.
Bestaat Chrome als App voor Windows Phone. Ik vind hem niet.
vanop de tweede link van Kristof: De Norton-apps zijn beschikbaar voor Android en iOS (iPhone of iPad), maar niet voor Windows Phone.

Reageer