Herstart diensten

  • 18 April 2017
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb via myproximus betaald zodat mijn diensten kunnen herstarten, zoals bij telenet, als je via de site betaalt start alles binnen het uur op. Blijkbaar kan proximus dit niet bieden want ik wacht nog altijd. Ook heb ik al ee maand geleden een ander pakket aangevraagd en is nog niets aangepast. Ofwel worden mijn diensten nu herstart ofwel stap ik vandaag over naar telenet. Heb al meerdere problemen gehad met proximus en ben echt niet content.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst?
Reputatie 4
Badge +1
Zoals Alexander zegt kan je dit doen geef dan je klanten nr op. En leg dat probleem uit want zij zullen 9 van de 10 van niets weten omdat je dit ergens anders hebt gevraagd. En tegen dat al die papieren in orde zijn is het enkele maanden verder. Wat u ook kan doen gaat misschien sneller en beter rechtstreek hulp vragen bij één of andere medewerker hier aanwezig op het forum. Daaraan kan u het uitleggen en die kan je dan verder helpen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Sofie en Suzy,


Kan je ons de klantgegevens bezorgen en betaalbewijs, bekijk het graag met je! Kan ons deze gegevens steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Nicky
Ik heb via myproximus betaald zodat mijn diensten kunnen herstarten, zoals bij telenet, als je via de site betaalt start alles binnen het uur op. Blijkbaar kan proximus dit niet bieden want ik wacht nog altijd. Ook heb ik al ee maand geleden een ander pakket aangevraagd en is nog niets aangepast. Ofwel worden mijn diensten nu herstart ofwel stap ik vandaag over naar telenet. Heb al meerdere problemen gehad met proximus en ben echt niet content. troost u , lang wachten en dan nog een aanrekening krijgen van 30euro omdat ze daar op een knopje moeten drukken om alles weer aan te zetten . Want dat zouden wij mogen betalen , bij telenet rekenen ze die kost niet aan . Maar het is bij telenet ook wel iets , we waren overgestapt naar proximus omdat het iets voordeliger was ,we denken eraan om terug over te stappen naar telenet

Reageer