Beantwoord
Heropstarten V4 decoder
Er gaat bijna geen dag voorbij of mijn V4 decoder moet (meerdere keren) worden heropgestart!! Ofwel kunnen opgenomen programma's (60 dagen) niet bekeken worden, ofwel worden programma's opgenomen en komen ze niet voor in de lijst van opnames, ofwel worden ingestelde programma's niet opgenomen, ofwel... Bij mijn kinderen hoor ik diezelfde problemen opduiken. Een mens wordt er op den duur moedeloos van!!! Is het daarvoor dat we iedere maand (te veel) betalen? Zou het bij de concurrentie beter zijn?
Beste antwoord door Wim VL
Hallo,
Dit is decoder software afhankelijk:
Alle V5 decoders met NTE software: alle opnames worden in CPVR én NPVR opgenomen voor de V5 decoders die een harde schijf dus. Dit gaan natuurlijk niet op voor de V5C decoder want die hebben geen harde schijf.
Alle V4 decoders met de software versie leon-batch2_15.21.0.22 en leon-batch2_15.20.0.26: idem.
In vakjargon hebben deze softwares een algemene naam: cloudpvr software wat inhoudt:
Alle andere software versies zijn NON cloudpvr.
De V3 zal nooit een cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
Ik hoop dat dit jullie vraag beantwoordt.
Mvg,Wim
Dit is decoder software afhankelijk:
Alle V5 decoders met NTE software: alle opnames worden in CPVR én NPVR opgenomen voor de V5 decoders die een harde schijf dus. Dit gaan natuurlijk niet op voor de V5C decoder want die hebben geen harde schijf.
Alle V4 decoders met de software versie leon-batch2_15.21.0.22 en leon-batch2_15.20.0.26: idem.
In vakjargon hebben deze softwares een algemene naam: cloudpvr software wat inhoudt:
- Simultaan opnemen npvr en cpvr,
- Serieopnames mogelijk in npvr,
- Conflictvrij als er gekozen wordt voor automatische conflict resolving.
Alle andere software versies zijn NON cloudpvr.
De V3 zal nooit een cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
Ik hoop dat dit jullie vraag beantwoordt.
Mvg,Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.