Skip to main content
Gisteren heb ik na het bijkomen van enkele HD zenders, de zenders die nu Hd hebben willen verplaatsen naar de Niet Hd plaatst van vroeger .

Het systeem is wel gewijzigd bij vroeger, nu komt er een pijl die de zender naar boven os onder verplaatst en dan moet je ok duwen.

Ik heb dit gedaan voor één zender en nu zijn alle, dus het nieuwe aanbod HD direct vanplaats verzet.

Het is wel dit wat ik wilde maar is dit niet raar?

Dus Vitaya en NPO 1 2 3, in één keer, en zelf nickoleon spike, waar ik zeker niet aangeweest ben

Nog iets raars op de app is vitaya niet te zien maar je kunt er wel op klikken,

Op de website, dus op proximus tv gids, is 2O,21 en 22 niet zichtbaar waar NPO 1,2 en 3 op zitten, dus programmatie is niet te zien, wel op de app

Op TV zelf is het ok

Valencia,



Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.



Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.



Groeten,



Andy
Dag Valencia,



Normaal moesten de HD posten al automatisch op de plaats van de SD posten gestaan hebben. Dit was bij jou in eerste instantie nog niet gebeurd, maar de plaatsverandering die je zelf had ingegeven heeft dit getriggerd voor de rest.



Kan je voor de tv gids nog eens proberen en eventueel je cookies wissen? Als wij het testen zien we wel de tv gids voor die posten.



Groeten,



Kim
Op de tv is alles ok

Het is op de website bij de tvgids dat er iets niet klopt de nrs 20,21 en 22 staan er niet bij



en dan bij mijn opgenomen items klopt het ook niet sedert deze morgen, ik krijg dit



een heel deel opnamen van 'tis ingewikkeld

en vanaf dan





Op de tv klopt alles met mijn opnamen, het is enkel op de website dat het verkeerd wordt weergegeven, niet zo erg maar vervelend



Op de app is alles normaal, behalve dat het teken voor vitaya er niet op staat, maar er wel achter zit, als je erop klikt kom je op de tv-zender vitaya





Cookies zijn verwijderd



groetjes
Zijn het je opnames van die zenders die er niet tussen staan, of is het in de tv gids dat je die zenders niet ziet?
De opnamen zijn normaal gebeurd ook NPO3 nr 22

Op de tv zelf zie ik alles normaal



Het is op de website van proximus tv, dat je dat raar beeld krijgt, de eerste 24 opnamen met het beeld van "het is ingewikkeld" en dan zoals je ziet op het beeld enkel datum uur en duur, en hoelang het blijft staan. Ik denk dat daar ook alles op staat maar zonder beeld. Meestal programeer ik toch op de app of op tv, Maar voor de tvgids kijk ik veel op de website omdat je die mooi onder elkaar ziet.



Op de app zie ik alles normaal, zoals op de tv



Dus enkel probleem met het zicht van de opgenomen item en die drie zenders die er niet tussen staan



Op de app is het enkel die vitaya die niet zichtbaar is(zie foto)



Groetjes patricia



Het is raar dat de drie niet synkroon lopen.
Valencia,



Ik heb mij net ingelogd via www.proximustv.be en als ik naar TV Gids ga, dan zie ik die wel degelijk in de lijn staan hoor. tv gids.png



Heb een print screen doorgestuurd



Mvg,



Andy
als je gewoon inlogd wel maar dan niets bij 80,81 en 82 wanneer je inlogd op naam juist omgekeerd wel bij 20,21,22 en niet bij 80,81,82
Ik zal het doorsturen naar onze engineering en vragen waarom die niet zichtbaar zijn op 80,81 en 82.



Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte



Mvg,



Andy
ik zie dat ik juist verkeerd gezegd het met de nummers



]als je gewoon inlogd wel maar dan niets bij 80,81 en 82 wanneer je inlogd op naam juist omgekeerd wel bij 20,21,22 en niet bij 80,81,82

]

dit was mijn zin, als je ingelogd ben is het natuurlijk niet bij 20,21,22 en wel bij 80.81.82





Er is nog niets veranderd, op de website bij de tvgids , daar krijg ik nog steeds geen beeld bij de opgenomen items vanaf 20 stuks, en ervoor steeds dezelfde prent van het is ingewikkeld



Bij de geplande opnamen is alles ok, enkel dat ik daar de geplande opnames voor NPO1,2 en 3 niet zie omdat die zenders niet te zien zijn in de tvgids

Ik heb het ook nog eens geprobeerd op de grote computer en ik krijg hetzelfde beeld op de website



Bij de app op de grote computer is vitaya wel te zien.



Gelukkig loopt op de tv alles normaal.



Het zal wel een technisch probleem zijn op de website, want de app is normaal.



patricia
Ik heb de correctie doorgegeven, ik hou je op de hoogte als ik antwoord krijg.



Groeten, Kim
Er is nog steeds niets veranderd, bij inloggen komen de nummers 20.21,22 nog steeds niet tevoorschijn, en de opnames zijn nog steeds niet correct weergegeven,

de eerste zijn juist met de juiste afbeelding, na een paar blijft dezelfde afbeelding en voor de rest enkel tekst met opname datum, uur, opname tijd en eronder hoelang het blijft staan

maar over welke opname het gaat ontbreekt en ook de afbeelding










Hey Valencia, we wachten nog even op feedback van het TV team. Ik zie dat mijn collega Kim dit gisteren heeft doorgestuurd. Zodra ons TV team de nodige acties heeft uitgevoerd en we antwoord hebben ontvangen laten we je iets weten.
Er is al enige verandering gekomen in het zicht op de website proximus tv



Je ziet alles terug normaal maar Zonder tekening, dat vind ik nog niet zo erg, je kunt nu alles terug zien hoelang het erop staat in volgorde, dat is gemakkelijker dan op de tv, waar de serie steeds naar boven verhuizen bij nieuwe opnamen met daarop de tijd dat er één opname nog blijft staan, dus de oudste. Daarom kijk ik regelmatig nog eens op de website kijken.

De Nederlandse zenders staan nog niet terug op 20,21 en 22.



De app werkt sedert gisteren niet meer goed



Ik heb wel gezien gisteren op een ander forum item dat het een algemeen probleem is, maar deze morgen is het nog steeds niet in orde



Hopelijk komt alles nog goed

patricia
Er werden gisteren door Prox Team, algemene problemen gemeld omtrent Proximus TV applicatie, of deze nu volledig opgelost zijn weet ik echter niet.
Er waren gisterenavond algemene problemen. Deze zijn nu opgelost.
De proximus tv app uit de windows store werkt voor 99% nooit, heeft altijd fout(en) aan.

Heb vandaag niet getest maar de voorbije maanden werkte da bijna nooit
Dag RedsFan, welke foutmelding krijg je nu? Groeten, Jimmy
@Redsfan,

Hier op windows 10 werkt die bij mij toch in ieder geval zonder problemen.
Net even getest, weliswaar werkt die nu wel, maar tv gids hebben blanco tegels.
Heb je deze app al eens geherinstalleerd?
het probleem van de tv -gids werd al in andere post aangekaart en is blijkbaar nog niet opgelost.
Heb je deze app al eens geherinstalleerd?

Die stond er bij mij niet meer op, heb deze net gedownload en geinstalleerd... maar er zijn blanco tegels.
Krijg net officieel bevestiging dat er idd een probleem hiermee is. En we zijn bezig met het zoeken naar de oplossing. Alvast onze excuses. Groeten Jimmy
de app werkt weer normaal, (enkel het beeld van vitaya bij de televisie is nog steeds niet te zien)



op de website, zijn alle prentjes weer zichtbaar maar de HD zenders van NPO zijn nog steeds niet te zien, dus ook niet bij de opnames en geprogrammeerde items



op TV zelfs is alles normaal
ik heb de windows 10 proximus tv app eerst moeten opnieuw installeren vooraleer de tegels in de TGids terug zichtbaar werden en waar de NPO's nu wel zichtbaar zijn (zowel HD als SD)

HD's liggen ook op de door mij ingestelde kanalen op de decoder.



EDIT: ik stel nu nog iets anders vast iedere keer dat ik de app herstart verdwijnen er terug tegels uit de tv-gids en als je met de muis er over passeert krijg je alleen een wit vlak.

Reageer