Beste,
Ik heb reeds al enkele dagen mijn pay&go kaart proberen herladen via de website maar ik krijg enkel een leeg scherm te zien bij "identificatie". Heb dit reeds enkele malen gemeld aan Proximus maar 't probleem blijft...Nog iemand problemen mee?
Bladzijde 1 / 1
Er worden hier af en toe (de laatste tijd weer meer) problemen met herladen gemeld dat dit mislukt
en best laten nakijken door de prox medewerkers en hiervoor kan je ook een best een privé bericht sturen naar
Het Proximus Team moesten ze na een tijd hier niet zelf reageren.
Stuur bericht naar Het Proximus Team
en best laten nakijken door de prox medewerkers en hiervoor kan je ook een best een privé bericht sturen naar
Het Proximus Team moesten ze na een tijd hier niet zelf reageren.
Stuur bericht naar Het Proximus Team
Ik heb reeds al enkele dagen mijn pay&go kaart proberen herladen via de website maar ik krijg enkel een leeg scherm te zien bij "identificatie". Heb dit reeds enkele malen gemeld aan Proximus maar 't probleem blijft...Nog iemand problemen mee?
Ik zie dat je surft met een Safari browser, als je nu eens probeert met een andere browser bvb Google Chrome (niet Internet Explorer en Edge want die browsers zijn niet compatibel met Mac) dan is het mogelijk dat het wel werkt.
ja of cookies en historie wissen, mss kan dit ook helpen.
adblockers kunnen ook problemen geven
adblockers kunnen ook problemen geven
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.