Skip to main content
Beantwoord

Herladen pre-paid kaart


Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL

Beste antwoord door NickyL

Dag Martin,

Vernemen dit inderdaad bij meerdere klanten. We adviseren deze klanten om ons een privébericht te verzenden met het betrokken nummer. Zo kunnen we hierover intern een onderzoek starten. Adviseren inderdaad ook steeds via een andere browser eens te proberen de cookies te verwijderen. U kan ook eens proberen herladen via de My Proximus applicatie op het toestel zelf.

Wensen ons te excuseren voor het ongemak. Voor het privé bericht dienen jullie enkel te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Het nummer van IVDL hebben we reeds ontvangen via PB.

Mvg, Nicky
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Delle
  • 34 reacties
  • 19 maart 2017
Lukt bij mij enkel met Microsoft Edge.

Martin
  • 33258 reacties
  • 19 maart 2017
En bij sommigen enkel met Opera browser.
Er zijn de laatste tijd duidelijk veel problemen met herladen?.
Als noodoplossing herlaadkaart kopen in winkel

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 19 maart 2017
IVDL schreef:
Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL


Probeer eens met een andere browser, indien dat ook niet lukt dan zit er niks anders op van op een andere manier uw herlaadkaart op te laden en dat is in een winkel een herlaadkaart kopen en die nummer van die kaart manueel in te voeren op uw GSM/smartphone.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2017
Dag Martin,

Vernemen dit inderdaad bij meerdere klanten. We adviseren deze klanten om ons een privébericht te verzenden met het betrokken nummer. Zo kunnen we hierover intern een onderzoek starten. Adviseren inderdaad ook steeds via een andere browser eens te proberen de cookies te verwijderen. U kan ook eens proberen herladen via de My Proximus applicatie op het toestel zelf.

Wensen ons te excuseren voor het ongemak. Voor het privé bericht dienen jullie enkel te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Het nummer van IVDL hebben we reeds ontvangen via PB.

Mvg, Nicky

Delle
  • 34 reacties
  • 20 maart 2017
Lukt ( bij mij ) ondertussen ook met Google Chrome.