Beantwoord
Herladen pre-paid kaart
Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL
Beste antwoord door NickyL
Dag Martin,
Vernemen dit inderdaad bij meerdere klanten. We adviseren deze klanten om ons een privébericht te verzenden met het betrokken nummer. Zo kunnen we hierover intern een onderzoek starten. Adviseren inderdaad ook steeds via een andere browser eens te proberen de cookies te verwijderen. U kan ook eens proberen herladen via de My Proximus applicatie op het toestel zelf.
Wensen ons te excuseren voor het ongemak. Voor het privé bericht dienen jullie enkel te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het nummer van IVDL hebben we reeds ontvangen via PB.
Mvg, Nicky
Bekijk origineelVernemen dit inderdaad bij meerdere klanten. We adviseren deze klanten om ons een privébericht te verzenden met het betrokken nummer. Zo kunnen we hierover intern een onderzoek starten. Adviseren inderdaad ook steeds via een andere browser eens te proberen de cookies te verwijderen. U kan ook eens proberen herladen via de My Proximus applicatie op het toestel zelf.
Wensen ons te excuseren voor het ongemak. Voor het privé bericht dienen jullie enkel te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het nummer van IVDL hebben we reeds ontvangen via PB.
Mvg, Nicky
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.