Beantwoord

Herladen pre-paid kaart

  • 19 March 2017
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL
icon

Beste antwoord door NickyL 20 March 2017, 16:27

Bekijk origineel

5 reacties

Lukt bij mij enkel met Microsoft Edge.
En bij sommigen enkel met Opera browser.
Er zijn de laatste tijd duidelijk veel problemen met herladen?.
Als noodoplossing herlaadkaart kopen in winkel
Reputatie 6
Badge +2
Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL

Probeer eens met een andere browser, indien dat ook niet lukt dan zit er niks anders op van op een andere manier uw herlaadkaart op te laden en dat is in een winkel een herlaadkaart kopen en die nummer van die kaart manueel in te voeren op uw GSM/smartphone.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Martin,

Vernemen dit inderdaad bij meerdere klanten. We adviseren deze klanten om ons een privébericht te verzenden met het betrokken nummer. Zo kunnen we hierover intern een onderzoek starten. Adviseren inderdaad ook steeds via een andere browser eens te proberen de cookies te verwijderen. U kan ook eens proberen herladen via de My Proximus applicatie op het toestel zelf.

Wensen ons te excuseren voor het ongemak. Voor het privé bericht dienen jullie enkel te klikken op de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Het nummer van IVDL hebben we reeds ontvangen via PB.

Mvg, Nicky
Lukt ( bij mij ) ondertussen ook met Google Chrome.

Reageer