Vraag

Herladen lukt niet

  • 15 August 2016
  • 2 reacties
  • 2982 Bekeken

Ik probeer mijn gsm met een herlaadkaart van Proximus Pay&Go 15€ te herladen maar dan verschijnt dit op het scherm van mijn gsm:
"De herlaadoptie is geblokkeerd. Raadpleeg onze klantendienst: 6000."
Ik heb de klantendienst geraadpleegd maar hier is de informatie die ik nodig heb niet te vinden.
Hoe kan ik dit oplossen?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Probeer je te herladen , via de GSM zelf , met optie Banxsafe ?? , die mogelijkheid wordt afgeschaft..., je moet nu herladen via Myproximus site, en betalen via betaalkaart (via/master/bankcontact) direct bij bestelling. Daarna komt het bedrag bij op je tegoed (als je op GSm de optie belkrediet opvragen belt #121# )
Ik probeer mijn gsm met een herlaadkaart van Proximus Pay&Go 15€ te herladen maar dan verschijnt dit op het scherm van mijn gsm:
"De herlaadoptie is geblokkeerd. Raadpleeg onze klantendienst: 6000."
Ik heb de klantendienst geraadpleegd maar hier is de informatie die ik nodig heb niet te vinden.
Hoe kan ik dit oplossen?

Herladen online: https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification

4 eenvoudige stappen om je Pay&Go, Pay&Surf, Smart+ FullControl abonnement of Travel Passport Credit kaart te herladen
Geef het te herladen nummer in, kies je herlaadbedrag, betaal en krijg een bevestiging van je bestelling.
Proximus garandeert je een beveiligde omgeving tijdens het bestel- en betaalproces. Je kunt betalen met je bankkaart (Bancontact, Maestro of Mister Cash), je kredietkaart (Visa, Mastercard) of met PayPal.
Geef het nummer in dat je wilt herladen*
xxxxxxxxxxxxxxxx * Verplicht veld

Reageer