Skip to main content
Vanmiddag via pay and go extra krediet op abonnement full control gezet voor mijn zoon in het buitenland. Na het herladen moest je code versturen #152*1# om krediet om te zetten naar data. Dit werkte niet, zoon kreeg melding geen geldige herlaadcode. Daarna 5 keer half uur gebeld met proximus

1ste keer, geen probleem wordt automatisch omgezet naar data, maar werkte niet

2de keer, code 152 is niet voor buitenland, moet 121 gebruiken, werkte ook niet

3de keer, belkrediet is op, maar werkte nog steeds niet

4de keer, herladen werkt pas vanaf 1 september

5 de keer, na half uur wachten legde ze neer

Kan iemand aub mij hiermee helpen, kan toch niet dat jullie nu iets verkopen wat niet werkt
Vermits een Proximus reactie uitblijft best een privé bericht (zie link hieronder) m. b.t. bovenstaande sturen en/of naar de dichtstbijzijnde telefoonwinkel gaan

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679    



Info:

Een abo full control begrijp ik evenwel bv. als volgt: met een abo type S kunt u maandelijks 120 min. bellen, onbeperkt sms'en en voor 1,5 GB surfen. Eens de bel-en datalimieten bereikt kunt u enkel nog sms'en, tenzij u via pay&go belkrediet oplaadt waarbij uw bijkomend verbruik vervolgens à rato van 0,30€/min en 0,50 €/MB in rekening gebracht wordt (= aan het tarief pay &go). Een bijkomend krediet van 15€ houdt dus in dat u 15/0,50 = 30 MB kunt downloaden (wat uiteraard eerder "peanuts" is



Productfiche:

https://www.proximus.be/dam/jcr:f70780fb-13c8-48c0-b340-9d03dea7dabd/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobilus_S_fullcontrol_nl~2017-08-01-05-23-34~cache.pdf

Reageer