Vraag

Herlaadkaart

  • 9 December 2016
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

geachte
op 7/12/2016 bied ik mij aan in de proximus winkel op de grote markt in Aalst. De herlaadkaart van de gsm van de kleindochter kon geen verbinding maken met het net werk.
Daar zij deze enkel gebruik bij verplaatsing waar de ouders niet bij zijn zoals paardenkamp, is het gebruik gelimiteerd. De laatste maal dat deze gebruikt is half Oktober.
vandaar ons bezoek aan de prowimus winkel. De jonge dame zei zonder enige info, van onzen twege in ver band met gebruik wanneer en som op de kaart, dat het nummer vervallen is omdat het langer dan een jaar niet gebruikt was. Nochtans werd de kaart herladen met 10 euro voor het laatste gebruik half Oktober 2016.
Wanneer wij de jonge dame in de shop dit vertelden zei ze nogal brutaal dat ze daar niet wilde op ingaan, dat de positie van Proximus duidelijk is na één jaar niet gebruik vervalt het nr en de opstaande waarde op de kaart en verder wilde zei er niet over uitweiden.
dit is volgens mij pure diefstal ik betaalde de kaart en zette er ook de belwaarde op, en proximus bediende wipeld dit naar de prullen mand.
Waarom geef men dan het kaartje niet terug zodat wij het bellen kunnen bewijzen dat het pas van half oktober geleden was, dus terug een nieuw kaartje gekocht omdat het kind de GSM nodig heeft tijdens de sportweek volgende week.
Wat ook de politiek is van Proximus door zo'n handelingen breng je het volledige netwerk en aandeelhouders in diskrediet, procederen zou moeten maar voor 20 euro vind ik dit jammerlijk te.
Hopende op een eerlijk antwoord groet ik U met dank
Van Damme Karel
vdkarel@skynet.be

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Staat de kaart geregistreerd op MyProximus? Dan kan je toch zelf zien wat de historiek van het herladen is. Maar als de kaart een jaar niet herladen werd dan vervalt het nummer (lijkt me ook zo te zijn, vermits je kleindochter geen verbinding kreeg met het netwerk. Als je dan alsnog gaat herladen, komt dat bedrag natuurlijk niet bij op die Pay GO kaart en blijft het nummer toch buiten dienst. Via welke weg heb je willen herladen? Heb je nadien ook op de GSM gecheckt of het bedrag wel degelijk erop stond? Je kan op de GSM zelf ook #121# drukken en dat doorsturen (telefoontje drukken). Dan zie je een berichtje verschijnen met de geldigheid en het beschikbaar belkrediet.
Hier een link waar je alle codes in terug vindt voor Pay & GO.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html

Reageer