Skip to main content

Herlaadbonus na omschakeling tariefplan

  • September 25, 2013
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken


Mijn zus (ze zit op haar werk vandaar dat ik het even vraag) heeft net haar tariefplan laten omzetten van P&G smart naar generation connect.


Na een dagje wachten kreeg ze bericht van belgacom dat het tariefplan aangepast was. Natuurlijk heeft ze direct (binnen de 10 minuten) herladen want ze zat zonder 3G. Nu blijkt dat ze niet de GC bonus van 2GB heeft gekregen maar gewoon 150MB (voor 20€ herladen).


Na van de eerste schok bekomen te zijn 🙂 kreeg ze opnieuw een sms proximus dat ze GC was. Zou het kunnen dat ze door te snel te herladen te bonus misloopt? Ze had nochthans gewacht op het smsje dat alles in orde was.


Welke stappen moet ze nu ondernemen om ervoor te zorgen dat ze toch de bonus krijgt die ze verdient?


Alvast bedankt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • September 25, 2013
Beste,

Is het mogelijk om mij via een privé bericht de klantgegevens van uw zus te bezorgen zodat ik dit voor haar kan nakijken?

Mvg Eva

  • September 25, 2013
Ok gegevens ontvangen.

Ik kijk het na en bezorg u de feedback zo dadelijk.

Mvg Eva

  • September 25, 2013
Is met plezier gedaan.

Mvg Eva