Vraag

Herlaad geschiedenis Pay&Go + de niet-bereikbaarheid Proximus is ongezien!

  • 6 September 2016
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Ik ben sinds jaar en dag proximus pay&go klant en kon tot vorig jaar oa mijn herlaadgeschiedenis raadplegen via my proximus op jullie website. ik nam vorig jaar contact op en bleek dat mijn gsm geblokkeerd was (ik kan wel gewoon mijn smartphone gebruiken). waarom en wie beslist heeft om mijn nummer zomaar te blokkeren weet ik nog steeds niet want proximus heeft me verder geen informatie meer gegeven (Trek Uw Plan, heet dat dan...).
Ik probeerde gisteren de hele dag, ook vandaag nog de beide 0800 nummers (0800 22 800 en 0800 22 263) te bellen zowel met mijn vast toestel als met mijn gsm. Daar krijg ik geen gehoor, ik word er in een eeuwigdurend cirkeltje gestuurd van telefoonnummer ingeven (maar daar reageert de stem niet op) en de opdracht om met mijn vast toestel te bellen ipv met gsm (wat is gisteren dus de hele dag heb geprobeerd!
Wil je een mail sturen, dat lukt OOK NIET!! want dan krijg je een aantal vragen voorgeschoteld waar uw vraag niet bij zit en krijg je weeral het 0800 nummer opgegeven waar je toch niemand kunt bereiken!!
Wat voor manier van werken is dat bij Proximus???? U bent gewoon ONBEREIKBAAR!!!!
Ik wil graag dat iemand vd klantendienst (0800 22 263) me vandaag nog terugbelt op 1 van deze nummers: 056 xxx of 0479 xxx. Mijn geduld raakt op...

Edit Wim: telefoonnummers verwijderd (deze zijn bij ons gekend)

2 reacties

Ter info: mss voor alle zekerheid je nummers niet in het openbaar op het forum zetten, en stuur best een privébericht ->
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +6
Twitter al eens geprobeerd?

Reageer