herinneringskosten

  • 7 January 2012
  • 11 reacties
  • 1734 Bekeken

Door een te late betaling worden er op de herinnering 9 euro extra kosten aangerekend. De kosten zijn er al bijgeteld ook al zijn de 10 werkdagen nog niet voorbij. Op de volgende factuur staan er ook al eens 9 euro extra kosten bijgeteld. Dit is dus 18 euro extra ook al is de factuur nog geen 10 dagen extra te laat betaald ???

11 reacties

Beste,

Je bent misschien cascade van laattijdige betalingen tercht gekomen.

Factuur 1 te laat betaald. rappel. Kosten op factuur 2.

Factuur 2 nadien ook uitgesteld. Weer rappel.Weer kosten op factuur 3 enz...

Kijk een na of je nu tijdig betaalt

Mvg
Daarin is belgacom snel hoor.
Als je paar dagen te laat betaald, dan mag je dokken.. zij beloven (=liegen) dingen al jaren en komt er niet, maar dan zullen zij niet betalen hoor.
Beste elske,

Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan kan ik uw gegevens opzoeken en u een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 1
Badge
Volgens mij kunnen zij geen enkel recht hebben om 9 € extra facturatie kosten aan te rekenen.

Reden : Bel hen eens op en vraag of ze wel degelijk een factuur hebben toegezonden. Want als jij zegt dat ze niks heb ontvagen, hebben ze ook geen been om op te staan.

Als je een abbo wil op zeggen moet dit aangetekend doen.

Ik hen zo eens extra facturatie kosten laten vallen voor mijn broer. die had ook een herinnering gekregen (was wel bij telenet). Ik heb hun gebeld en gevraagd of zij wel degelijk een factuur hebben gestuurd. Ik heb gezegd dat hij nooit een factuur had gezien. Ze melde dan maar dat de extra facturatie kosten niet moest betallen. Zo zie je maar.
het zelfde probleem bij mij.

krijg geen factuur zelfs, maar dan direct een bericht van verminderingsdienst.

nu een factuur waarbij er dan nog eens een herrineringkost bijgerekend word voor laat betalen !!!!

nooit heb ik die factuur zelfs ontvangen.

nog een verder probleem is om te proberen inloggen bij e- services, met constant een vermelding van authentication error 2.0

iderkeer opnieuw registreren met nieuw paswoord, en hup hetzelfde probleem.


als ik maar eerder naar telenet geweest ben !!
Reputatie 7
Badge +1
Met de online factuur heb je die zever niet. Die kan je met E-mail laten bezorgen en in PDF downloaden of ook op de E-services. Je moet dan wél je E-mail dagelijks checken natuurlijk. En als je de slechte gewoonte hebt je facturen te laten rondslingeren en niet direct te betalen (met internetbankieren kan je dat perfect bv. met betaling 3 dagen voor vervaldatum ingeven), dan kan je altijd nog voor een domiciliëring kiezen. En zwijg me over Telenet. Die hebben mij ook eens herinneringskosten aangerekend voor een factuur (jaarlijks) die ik nooit gekregen had.

Die facturen komen altijd rond dezelfde datum, dus kan je perfect in de kalender van je GSM bv. een herinnering ingeven. En er zijn nog plenty andere middelen.

Ik verwacht wél, dat Eva een geste zal doen.
Beste jordi 20850,

Kan u mij via een privé-bericht uw gegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen?

Dan kijk ik het even na in onze systemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
@elske

Je kan de "truc" van de niet onvangen factuur maar 1 keer gebruiken.

Nadien, niet klagen dat je op de blaren moet zitten.

Ik denk ook dat je nooit gelijk haalt bij een rechtbank als Belgacom het op de spits drijft.

Vg
jullie belgen zijn toch zo slim é??


belgacom juist erkend !!!

ik slinger geen facturen rond, nog speel ik trucjes....


er is inderdaad een probleem !!!

de bewijzen zijn er...

ze hebben zelf geprobeerd en lukt van hun kant ook niet..


tmoet zijn dat jij dus die trucje zelf al probeerdheeft elske...
hallo,

die verkopers zijn ook zo bedriegers,ik was bij mobistar en had een contract nog van 1jaar,ik moest contractbreuk doen voor bij belgacom te komen

ik kreeg een boete van 150eu,maar die verkoper lyster van proximus zei geen probleem wij betalen die terug,ja als zo ver was heb ze nog zelf mogen betalen

ik belde naar hoofdkantoor en toppunt ze kende hem niet,onder heb ik mijn contract verbroken met proximus en nog krijg ik aanmaning eerst eentje van 9euro

was dag te laat en dan eentje van 14eu,2dagen later eentje van 23eu en nu nog eentje van 14eu,het begin op mijn systeem te werken sorry mijn ogen zijn het bedriegers

ik weet 1 ding dat ik al mijn contracten zal opzeggen want dit is voor mij echt een schande

Reageer