Beste,
Ik ontvang volgende sms
Proximus-info: Uw laatste factuur is vervallen. Mocht u het bedrag van 14.99 EUR reeds betaald hebben of binnen ten laatste 5 dagen betalen op rekening BE31 4354 1116 1155 met als gestructureerde mededeling +++253/9303/70064+++, gelieve dan OK terug te sturen. Zo blijven uw telecomdiensten verzekerd. Deze SMS-dienst is volledig gratis.
Facturen zijn gedomicilieerd. Vorige maand factuur ontvangen en betaald op 27ste. Sindsdien geen factuur op 26ste ontvangen. Waarom geen factuur opgestuurd dan zou die ook betaald zijn? Alvast bedankt. Mvg. Jony
Bladzijde 1 / 1
Ter info: dit doen ze blijkbaar normaal gezien als je niet op tijd betaalt
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html
Je kan ook altijd ondertussen eens zelf kijken op myproximus > http://proximus.be/login om te zien of er nog een rekening open staat.
Kan gewoon weg een vergissing zijn en kan je het antwoord van iemand van proximus hier afwachten.
Nog als bijkomende info:
je kunt als je dit wenst eventueel ook nog altijd langs deze weg de vraag stellen door te surfen naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
NB: Gelijkaardig verhaal: > https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sms-proximus-info-41948
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html
Je kan ook altijd ondertussen eens zelf kijken op myproximus > http://proximus.be/login om te zien of er nog een rekening open staat.
Kan gewoon weg een vergissing zijn en kan je het antwoord van iemand van proximus hier afwachten.
Nog als bijkomende info:
je kunt als je dit wenst eventueel ook nog altijd langs deze weg de vraag stellen door te surfen naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
NB: Gelijkaardig verhaal: > https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sms-proximus-info-41948
Beste Martin,
Heel hartelijk dank voor uw duidelijk en volledig antwoord en uitleg. Ik heb nu een mail gestuurd en vermoed dat ik op een of andere wijze een reactie zal ontvangen. Ergens is er iets fout gelopen. Verzenden van de factuur waarschijnlijk.
Nogmaals dank en vriendelijke groeten
Jony
Heel hartelijk dank voor uw duidelijk en volledig antwoord en uitleg. Ik heb nu een mail gestuurd en vermoed dat ik op een of andere wijze een reactie zal ontvangen. Ergens is er iets fout gelopen. Verzenden van de factuur waarschijnlijk.
Nogmaals dank en vriendelijke groeten
Jony
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.