Beste,
een tweetal weken geleden heb ik mijn huidig abonnement bij proximus opgezegd.
Dit heb ik gedaan om een abonnement bij een andere operator te nemen.
Graag had ik mijn nummer behouden bij mijn nieuwe operator, maar ik kreeg van hun het volgende bericht:
We kregen een foutmelding bij je nummeroverdracht doordat je simkaart niet meer actief is. Werkt je simkaart niet meer? Vraag aan je huidige operator om je simkaart te heractiveren.
Zelfs als je simkaart wel werkt, kan het zijn dat je huidige operator je simkaart als 'niet actief' weergeeft. Dit maakt het voor ons onmogelijk om een nummeroverdracht te doen. Dit gebeurt vaak indien je operator op de hoogte is van je vertrek (bijvoorbeeld als je je contract via brief of e-mail opzegt). Doorgaans is het mogelijk om hen telefonisch de heractivatie van je nummer te vragen.
Indien ik telefonisch contact met jullie klantendienst opneem, krijg ik altijd het antwoord dat ik best naar een winkel ga en kunnen ze me niet verder helpen.
Kunnen jullie mijn simkaart heractiveren voor een kleine periode, zodat ik de nummeroverdracht in orde kan maken? Het gaat om het volgende nummer 0474691385.
Alvast bedankt,
Jeroen
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.