Beste,
op 11/05/2017 heb ik het nummer 0800 22 800 gebeld om mijn abonnement te heractiveren, de medewerker had mij beloofd dat het de volgende dag geactiveert ging worden.. toch was het niet gecativeerd en had ik op 12/05/2017 om 21.30 terug gebeld, en dan hadden ze mij verteld dat het weer de volgende dag of de dag daarna ging geactiveert worden, maar het is steeds niet geactiveerd
wat moet ik nu doen en hoelang moet ik wachten tot dat mijn abonnement geactiveerd word
Graag een antwoord.
Met vriendelijke groeten ,
Fatih Akgun.
Bladzijde 1 / 1
ik krijg de volgende bericht via facebook van proximus
wat is dit voor een onzin ? ik heb jullie 2 keer gebeld en telkens hebben jullie gezegd dat het 1 of 2 dagen ging duren dat het weer actief ging !!!!
wat een onzin seg
Hallo Fatih!
Het spijt me het zal om een vergissing gaan, een dossieronderzoek neemt altijd meer als 1 a 2 dagen in beslag, maximum 5 werkdagen. Zodra er een antwoord is op uw dossier zal een bevoegd persoon u contacteren.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Wouter
wat is dit voor een onzin ? ik heb jullie 2 keer gebeld en telkens hebben jullie gezegd dat het 1 of 2 dagen ging duren dat het weer actief ging !!!!
wat een onzin seg
Seg wat is dat hier met jullie zogezegd SUPPORT !!!! ? ik heb weer gebeld ze zeggen dat ze da gaan doorgeven, zonder een antwoord te kunnen geven leggen ze de telefoon uit !!!
als jullie willen dat ik naar Telenet overstap is da geen probleem voor mij !!!
slechtste support ooit !
als jullie willen dat ik naar Telenet overstap is da geen probleem voor mij !!!
slechtste support ooit !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.