Ik had een Tuttimus abonnement besteld via internet. Enkele dagen later vertelde een vriend dat ik nog een ADSL verbinding heb waardoor HD tv niet mogelijk is. Ik heb toen contact opgenomen met de klantendienst via 0800 22 800 met de vraag of men dit kon bevestigen.
na een aantal maal doorschakelen kreeg ik een "specialist" aan de lijn die dit bevestigde. Ik heb dan gevraagd om de bestelling te annuleren.
Ondanks de vraag tot annulatie kreeg ik per SMS en per email nog verschillende meldingen dat de interventie ingepland was.
Ik heb dan opnieuw contact opgenomen met de klantendienst, maar men kon blijkbaar niet meer terug vinden dat ik gebeld had, laat staan dat de bestelling geannuleerd had.Ondertussen was mijn GSM abonnement overgezet van Bizz Smart XL 20 naar Mobulus S.
Opnieuw contact opgenomen, opnieuw hetzelfde verhaal, nog meer frustatie...
Ondanks het herhaaldelijk telefonisch melden van de annulatie werd ik op een bepaald ogenblik opgebeld door een technieker dat hij op weg was. Ik heb hem gezegd dat hij niet langs moest komen.
Nu krijg ik een factuur waarop een laattijdige annulatie wordt aangerekend (59€) en een overschrijding van het Mobilus S gsm volume van 22,44€
Het toppunt is dat er blijkbaar geen officieel kanaal meer is om dergelijke klachten te melden.
Zeker niet via 0800 22 800. Deze calls worden blijkbaar toch niet geregistreerd en er is nadien niks van terug te vinden
Ik ben dus niet van plan het betwiste bedrag te betalen. kent iemand de te volgen procedure om dit "officieel" te melden?
Bladzijde 1 / 1
stuur een privébericht aan het proximus team zodat ze dit verder kunnen nakijken en een oplossing bieden.
het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team kun je via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team kun je via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag 2256311.
Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor verder nazicht.
Groetjes,
Antonella
Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor verder nazicht.
Groetjes,
Antonella
2256311
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.