Skip to main content

HelpDesk beschikbaarheid

• 4 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 1853 Bekeken

Waarom denkt Belgacom dat Zelfstandigen enkel van maandag tot vrijdag werken van 8u-18u30?
1. Buiten deze dagen/uren is 0800/22500 NIET bereikbaar. Op de support website staat dan wel 'klantendienst' maandag-zaterdag 8 - 18u30 maar bij het bellen op zaterdag krijg je een bericht 'alle WERKdagen van 8 - 18u30 en wordt de lijn vervolgens verbroken.
2.Voor privé (0800/22800) kan het blijkbaar wel van 7-22u, en het zou op zaterdag ook van 8-22u zijn maar ik heb niet kunnen testen of dit niet resulteert in hetzelfde bericht als voor 0800/22500.

Waarom Business klanten, die ook extra betalen voor Office&Go Services niet ondersteunen cfr Privé?

This topic has been closed for comments

2 reacties

• Rising star
  • 13 reacties
  • 4 augustus 2012
Klantendienst:
Maandag - Zaterdag: van 8u tot 18u30

Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8u tot 18u30

Technische dienst:
Alle dagen, de klok rond

Ik vermoed dat u op zaterdag in het menu vragen over uw factuur hebt gekozen, en bij de facturatiedienst bent uitgekomen.

Prive is de facturatiedienst zelfde uren, maar die kunnen wel tot 22u naar klantendienst bellen.

Technische dienst is voor prive niet bereikbaar tussen 22u en 7/8 u.

http://support.nl.belgacom.be/app/contact?rid=B_EBUSUPMULBBAcommunication_right_NL

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 augustus 2012
Bedankt voor het antwoord maar de veronderstelling is niet helemaal juist.

Ik heb gekozen voor 'help en support' op de support site van Belgaom. Bij zelfsandigen verschijnt dan : telefonisch : 0800/22500 : klantendienst tot 18u30 maandag - ZATERDAG. Bij Prive verschijnt 0800/22800 : klantendienst maandag - vrijdag 7 - 22u, zaterdag 8 - 22u. Daaronder staat facturatie maar daar gaat het dus niet om. Waar ik me om frustreer is dat ik als business klant vrijdagavond om 19u15 niemand kon bereiken op 0800/22500 - keuze mobiel - andere vragen : bericht : 'werkdagen van 8 - 18u30. Dat is veel te vroeg, vooral als prive kan gebeld worden tot 22u. De website zegt 'inclusief zaterdag' maar als ik zaterdag bel krijg ik opnieuw te horen 'elke werkdag, etc. Dus is de info op de supportsite ook geeneens consistent met het ingesproken bericht tijdens het bellen.

Bovendien : op zelfstandigen, bij 0800/22500 staat dan inderdaad wel 'technische dienst : alle dagen, de klok rond maar het is niet mogelijk om dit via 0800/22500 te doen. Ik heb daarvoor alle opties beluisterd en hoor er geen enkele bij die enigszins hierop zou kunnen wijzen (ik heb er ook een paar geprobeerd met zelfde bericht als resultaat). Waarschijnlijk is dus een ander nr te bellen voor techn dienst maar dat is dan weer nergens te vinden. Gebruiksvriendelijk????

Kunt u me het nr van die technische dienst communiceren aub zodat ik ze kan bellen over mijn probleem dat nog steeds aanhoudt.