HELP WINDOWS 10 STOPT NIET!!!!

  • 11 November 2015
  • 28 reacties
  • 501 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi


IK heb per ongeluk windows 10 update geklikt schijnt heel slecht te zijn hoe kan ik die update stoppen of verwijderen heb al 5x pc afgezet en verborgen helpt niks heb hem ook al verborgen hij blijft maar doorgaan HELP!!!!


groetjes joan

28 reacties

Als hij nog niet geïnstalleerd is in het configuratiescherm onder 'windows upgrade' kan je de w10 upgrade uitzetten.


of anders surf eens naar => deze samenvatingspost =>> http://forum.proximus.be/comment/171030" rel="nofollow" target="_blank
Reputatie 5
Badge +3
W10 slecht? Laat die update maar gewoon doorgaan, is niets mis mee, gebruik W10 sinds de eerste uitrol en heb daar geen problemen mee, de meeste bugs zijn eruit


mvg
Reputatie 2
Badge
Ja hoe moet ik dat doen heb hem al verborgen hij blijft maar doorgaan verwijderen gaat niet alleen verbergen ja als ik de update voledig uitzet maar dan komt er niks meer binnen gevaarlijk voor virussen.


joan
@jdm, het loopt niet bij iedereen zo goed af hoor, bij mij was er ook miserie, maar het kan inderdaad ook zonder problemen veerlopen.


Wel is het zo dat HP en Dell bvb nu definitief aan de klanten voorstelt om windows 10 terug te draaien want ze zijn het beu om al hun tijd en energie in de talloze klanten te steken die met hun problemen afkomen na W10 update, en ze gaan zelf zo ver dat ze van MS in de toekomst een compensatie willen, omdat ze deze kosten niet kunnen verder dragen !!


Maar ieder moet maar zelf uitmaken als hij het risico neemt of niet, ik ga in ieder geval nog wachten om de upgrade op mijn tweede laptop uit te voeren tot zoals Windows zelf aangeeft om met de thresholt versie uit te komen waar de talrijke bugs zullen uit verwijderd worden


Reputatie 5
Badge +3
Als je er persé van af wil kan je na de update altijd terug naar W7 gaan, normaal binnen de maand.


mvg
Als je niet vast loopt zoals het bij mij gebeurd is ! (en niet alleen bij mij !!)


Enfin ik wil zeker niemand de stuipen op het lijf jagen om de w10 upgrade uit te voeren maar ik geef het enkel als info meer en niet meer en niet min en nogmaals daarom zal iedereen dit ook niet voor krijgen want anders zou het definitief afgelopen zijn met W10 ;-)
Reputatie 5
Badge +3
Op mijn 'packard bell' laptop van is alles goed verlopen, de upgrade stond er na 50' erop. Belangrijk is dat de pc up to date staat, en alle laatste windows update's zijn geinstalleerd.


Wanneer komt die thresholt versie uit?


mvg


Dat had ik op mijn laptop HP eerst (en ook altijd) al gedaan maar het liep anders af,

Trouwens op een ander laptop heb ik met de w10 upgrade ook regelmatig crasches gehad en daar was de oplossing de laatste graphic drivers terug draaien naar de oude !!


Conclusie: je kan niet afgaan als iemand zegt het is zonder problemen afgelopen bij, net als dat je niet kunt afgaan op wat ik zeg over de problemen die ik tegengekomen ben.

Je zal het pas weten als je het uitvoert en de rest ik koffiedik kijken.
Badge +1
Heb zelf de update uitgevoerd op een hp laptop, een Surface 2 pro, een Toshiba 8 inch tablet en een desktop. Allemaal vanaf windows 8.1 behalve de desktop vanaf Windows 7. Bij geen enkele heb ik problemen gehad bij installatie en nu loopt het vlot zonder problemen.


Enkel op mijn Toshiba heb ik al problemen gehad maar heb die pas gehad nadat ik Windows Insider fast erop had gezegt. Ik heb de laatste 2 builds telkens dat hij wast loopt bij installatie. Wat hielp toen was terug gaan naar 8.1 en terug updaten naar windows 10 en dan terug insider erop.


Er zijn maar enkelingen die ik ken die problemen hebben gehad bij update naar Win10 maar bij iedere update hoor je wel mensen met problemen, bij OSX de update naar Yosimite zijn er ook veel mensen die problemen hebben gehad.


De raad die ik geef als je echt zeker wil zijn neem dan altijd een backup van je systeem voor je update (doe dit zelf ook niet altijd maar is wel aan te raden)
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb ca. 2 maanden geleden de uitnodiging voor de upgrade binnengekregen op mijn laptop en op mijn PC. Op mijn veel tragere 11,3' laptop liep alles gesmeerd. Het was na ca, 1 1/2 uur geklonken. .Op mijn veel snellere HP PC met SSD-partitie was dat andere koek. De installatie liep vlekkeloos maar op het einde bij de instellingen blokkeerde alles, en enkel door de PC naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, waarbij hij terug op W8 stond, kon jk er terug in geraken. Dan eerst na nog meer dan 100 updates naar de laatste W8,1 kreeg ik weer de uitnodiging om naar W10 te upgraden, wat ik na een paar dagen toch maar gedaan heb. Deze keer liep alles gelukkig zonder problemen. Ik heb er dan 2 maanden mee kunnen werken, en was er behoorlijk tevreden over, tot ik verleden week een 'blue screen' met foutcode 'CRITICAL PRICESS DIED'. Met niks weg te krijgen, uiteindelijk met een herstel USB en met de ISO kopie op CD van W10, alles terug kunnen herstellen. Wel een hoop software, apps, addons en plugins terug moeten installeren. De 2e keer in 2 maanden tijd...ik hoop dat het nu goed blijft lopen...
Zoals reeds gezegd je zal het nooit op voorhand weten of het vlekkeloos zal aflopen daar staat het internet vol van bewijzen van !

dus toch heel veel enkelingen dan! dat bewijzen HP Dell enz... zelf dat ze in het vervolg schadevergoeding willen van MS omdat ze wel weten dat ze ondersteuning moeten geven, maar niet in zo'n hoge mate, dus dat zegt al heel veel.


conclusie je kan alleen even uw kruis maken voor je eraan begint op hoop van zegen ;-)


En een backup maken voor je zoiets uitvoert, en niet alleen voor zo iets ingrijpends, is maar evident, zeker van je belangrijke files, dit moet je trouwens op regelmatige basis doen want een crasch staat altijd voor de deur wanneer je het niet verwacht!.


Reputatie 7
Badge +1
Zo is dat. Voorlopig (?) loopt alles terug normaal. Even off topic: gisteren wél een lijnonderbreking gehad waardoor zowel het TV-signaal, internet als vaste lijn uitviel. Na alle klassieke oplossingen van alle verbindingen checken, modem terug opstarten te hebben geprobeerd, heb ik een lijntest gedaan door naar 0800 22424 te bellen. Na 20 minuten geen resultaat. Na een uur ook nog niet, maar deze morgen brandden alle lichtjes weer en had ik terug telefoon. Dat ook de telefoonlijin uitviel, heb ik nog nooit gehad. Daarom verwachtte ik ook niks van de klassieke methodes. Gelukkig heb ik ook nog Telenet dig. TV, zodat we niet zonder Tv zaten, en het was ook al voorbij middernacht, zodat we de meeste programma's van die dag al hadden bekeken via nPVR-opnames. Toch wél even vervelend. Misschien heeft die lijntest dan tijdens de nacht toch nog geholpen? Via mkijn smartphone en 4G tablet had ik natuurlijk nog wel internet, maar TV Overal casten gaat helaas niet zonder Wifi, of ik had ook mijn Smart TV via tethering aan de hotspot van mijn tablet ofg smartphone moeten hangen, en dan had ik trouwens nog steeds geen nPVR-opnames kunnen bekijken, want die ontwikkeling is nog niet rond.


Heb gisteren voor het slapen gaan ook de melding op mijn TV gekregen dat de decoder geen verbinding vond heb dan eerst de decoder gereboot maar kreeg weer dezelfde melding 'vind geen verbinding' dan ook maar de modem een reboot laten doen en als hij terug stabiel was de decoder een reboot laten maken en 't was terug in orde.


Maar het zal wel geen algemeen probleem gewest zijn want anders waren er veel meer klachten gekomen , zelf buiten dit forum op 't internet.

Als het daarmee terug in orde komt heb ik zeker nog geen reden van klagen er zijn veel ernstiger problemen in het leven en dit beschouw ik nog altijd als luxe problemen, want zelf niet iedereen heeft de luxe om dergelijke problemen met hun TV (die ze niet hebben) mee te maken op dit aarbolleken knipoog
Reputatie 7
Badge +1
Zo is dat. Ik maak er ook geen drama van. Nog een halfuurtje naar een op de digicorder opgenomen programma gekeken. Dat de vaste lijn weg was, zou ik vandaag in de dag wel erg gevonden hebben, maar dat was dus niet zo. Enfin, ik heb eigenlijk over mijn lijn niet te klagen hoor. Storingen zijn uiterst zeldzaam en dan meestal met een modem reboot op te lossen. deze keer dus niet, en ik zat al mijn telefoon-stekkerdoos los te vijzen om te zien of er geen draadje los zat, maar negatief dus. Bij Telenet heb ik al een half jaar een discussie over het gebruik van een CI+-module (79€) die maar niet correct wil werken. Zelfs niet nadat een technieker van Telenet alles komen checken is, en nog maar eens het op de firmware van Samsung stak. Maar ook die mensen zeggen dat ik op de laatste nieuwe firmwareversie zit, wat ik ook al wel wist, want dat wordt automatisch bijgewerkt, en ik heb ze zelfs al 3 keer via USB-stick bijgewerkt (eerst downloaden van de site, uitpakken en dan overbrengen op de TV. Dat heeft ook nooit problemen gegeven. Trouwens, de niet gecodeerde zenders van de VRT bv. geven geen storingen (niet zonder en niet mét CI+-module, en ik kan er zelfs vlot mee opnemen via USB)), wél al de andere gecodeerde geven blokjesvorming met de module (zonder heb je natuurlijk geen beeld). Niet dat ik het écht nodig heb, maar bij mij moet dat allemaal werken, zeker als het 79€ gekost heeft. Ik geef het nog niet op, en ga er binnenkort nog eens tegenaan om een nieuwe CI+-module te krijgen.
Reputatie 2
Badge
ok bedankt hij is gewist nr kb 3035583 update windows 10 ga naar geinstaleerde updates zoek de nr kb 3035583 en rechts klikken en verwijderen en terug opstarten.


groetjes joan
Inderdaad joan zoals je weet vind je dit ook teug hier in de samenvatting van deze post =>> 171030 (de link die ik je reeds gepost heb)
Ja Sinjoor het is niet alleen bij PX dat het soms lang duurt vooraleer er een oplossing komt net de reden waarom ik eigenlijk naar PX overgestapt ben omdat TN de storingen maar niet kom oplossen voor mij en ik heb nochtans heel veel geduld en als ik dit moest voorhebben met PX dan stap ik terug naar TN alleen al uit principe, maar aangezien de problemen altijd na een relatief korte tijd opgelost geweest zijn door PX, zie ik nog geen reden om dit te doen, maar zeg nooit, 'nooit' hé ;-)
Reputatie 7
Badge +1
Ik vind voor de rest Telenet bijna 'saai' betrouwbaar. Daar niet van. Maar ik vind dat je daar altijd een hoop zaken bijkrijgt die mij niet interesseren (bv. bij Play (10€) met 'gratis' VOD enz., waar dat bij Px gratis en enkel TV replay is, of 5€ voor replay+), maar die je wél bijbetaalt. Alsof je een hotel boekt om gewoon te overnachten, maar er is 'gratis' wellness, massage, fittness in de prijs begrepen...
Ben blij dat ik met die zever van W10 nu verlost ben.Hoop nu dat het beter zal gaan als er vanaf het begin W10 opstaat en niet al die andere rommel op staat.Ik denk dat een nieuwe pc W10 altijd beter zal werken dan een W8 Die minstens 2maal is geupdead.Eerst naar 8.1 en dan naar W10.Het is ook niet omdat ik het 8 of 9 maal had gedaan want dit verliep perfect.Dit heeft naar het schijnt iets te maken met 2 hardnekkige virussen.
Reputatie 6
Badge +2
Sinjoor, als men bij Telenet een TV pakket neemt dan hangt men er voor 6 maanden aan vast behalve voor Play en Play More, die kan men al na 1 maand opzeggen terwijl bij Proximus die TV boeketten al na een paar dagen kan opgezegd worden, met een beetje geluk zelfs de dezelfde dag.
Reputatie 6
Badge +2
Zo Ken, zijn die Windows 10 werkelijk opgelost? Dan werd het eens eindelijk eens tijd, uw computer kan dan eindelijk eens op zijn lauweren rusten.brutaal
Wablief is het bij PX dan toch beter dan bij TN ik geloof mijn oren niet, dat moet ik direct aan de man van de afbraakwerken melden duivel
Alexander zoveel andere paketten zal je er anders ook niet meer moeten zoeken of je moet van mars komen.
@sinjoor telenet is wel goed als je play niet neemt.Want dan heb je 13 th streeth niet syfy en amc niet en heb je niet veel films en zenders.De mensen betalen nog liever 10€ dan 15€meer te betalen,maar je zou dan wel eens moeten weten naar waar die zelfde 15€ wel ging.Voor play more krijg je dus wel die 3 zenders en meer dan honderd anderen.Muziek zenders erbij.2000films en series en dergelijke voor nul €,want dit zit allemaal in je maandelijks pakket.Dit is iets waar proximus de eerste 20 jaar eens mag over nadenken.Want netflix is en blijft betalen en zal altijd voor proximus kassa kassa zijn anders zouden ze nooit met hen in zee zijn gegaan.
Reputatie 7
Badge +1
Ik houd van Telenet enkel de dig. TV d.w.z.c 16,00€ kabelhuur en 8,70€ digicorderhuur, samen 24,70€; die CI+-module had ik gekocht om eventueel mettertijd de digicorderhuur op te zeggen, en met de CI+-module en de Smart TV op USB op te nemen. Maar er staat nog zoveel op die digicorder (nog 37% rest op de HDD) dat dit nog niet direct actueel is.

Reageer