Beantwoord

Help mij aub, ik word hier echt gefrustreerd van!


Ik kan geen serieopnames verwijderen, ik kan vaak niks op opnemen zetten en anders neemt hij gewoon niks op terwijl het op serieopname of opname staat. ik heb al 2 keer een nieuwe decoder meegekregen maar niets helpt ook niet decoder resetten.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 May 2017, 11:01

Bekijk origineel

11 reacties

Als herstarten/(resetten) in deze specifieke volgorde zoals hieronder beschreven niet helpt dan zal er iemand van Proximus je toch moeten verder helpen.
Eens herstarten/(resetten) in deze welbepaalde volgorde uitvoeren:
  • decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
  • bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.    nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
  • Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
  • Decoder terug onder spanning zetten.
  • Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.

Je eerste uitleg heb ik al eerder gedaan en exact op die wijze zelfs alle kabels uren eruit gelaten maar werkte niet, ik zal de decoder nu eens proberen te resetten zoals in je links vermeld staat.

Bedankt voor je snelle reactie en voor je behulpzaamheid! Ik waardeer het enorm.

Mvg Patricia.
Reputatie 7
Badge +4
Patricia, is het gelukt na een reset van de decoder ? Of zijn er nog altijd problemen?

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team
Hey Robrecht,

Ik heb exact gedaan wat er stond en wat de video aangaf om naar fabrieksinstelling te resetten. En hij gaf alles aan zoals het hoorde maar ipv dat het een half uur duurde stopte het downloaden van updates na 5 min. toen het ergens halverwege was en kon ineens terug tv kijken. Al men opnames stonden er nog op en kan nog steeds geen serieopnames verwijderen enkel opname na opname annuleren.

Mvg Patricia
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patricia,

we gaan dit eens verder laten bekijken door ons engineering team. We houden je op de hoogte.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
Misschien toch eerst nog een klein vraagje, lukt het wel met de andere decoder om deze te verwijderen?
De oude heb ik achtergelaten bij Proximus toen ik de nieuwe meekreeg. Maar ik heb al 2 nieuwe decoders gehad ondertussen en ook een nieuwe modum.

Mvg Patricia
Reputatie 7
Badge +4
Ah ok, dan heb ik je oude van de lijn verwijderd. Ik geef het door aan ons engineering team en laat je binnenkort iets weten.
Dankjewel! 😉
Reputatie 7
Badge +4
Patricia, we hebben juist info gekregen dat ze het zouden moeten opgelost zijn. Men heeft het Base.sql file gewist en normaal zou het nu terug moeten werken zoals er voor.
Dus er was toch een probleem dan?
Ik zal het laten weten, als er nog steeds dezelfde problemen gaan zijn.

Jullie zijn allemaal heel erg bedankt in ieder geval voor de hulp! â˜ș

Mvg Patricia

Reageer