help geen tv meer

  • 20 July 2011
  • 11 reacties
  • 2309 Bekeken

Deze middag even een oude opname willen bekijken op de BGC decoder maar enkel zwart beeld. Hier algelezen dat soms goed komtt na reset dus spanning even uit en terug ingestoken .

Maar nu geen tv meer ERROR 2 komt op scherm met uitleg over heropstarten BBox2 en decoder, op display decoder staat 0:IP

Ook tv op pc werkt niet meer .

BBox2 al een paar keer opgestart.

Weet iemand een oplossing?

611201342

11 reacties

is de connectie modem-decoder nog oké?

bel anders eens naar de 0800 22 700, nog tot 22H00.

mvg
Badge
Anders kan je proberen met nog langer die decoder zonder stroom te zetten.tot een half uur.Dan terug aansluiten en hopen dat het dan weer lukt.
Reputatie 7
Badge +1
Een factory reset doen van de modem. Help meestal. Indien niet, bel 0800 22700 'techn. dienst, tot 22:00 uur bereikbaar, ook op zon- en feestdagen)
indien je meer uitleg wilt omtrent factory reset --> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetBbox2
Dank u voor de reacties;

met verbinding decoder niets gebeurt en tv op pc loopt over andere verbinding en deze werkt ook niet meer.

bbox2 factory reset gedaan en terug ingesteld geen verandering.

decoder uitgetrokken voor de nacht , ik zal morgen nog eens proberen en als zelfde eventjes moeten bellen.

Op feestdagen kan er ook gebeld worden?
eventueel nog een factory reset van decoder proberen ==> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
vandaag zal je de technische dienst niet kunnen bereiken vrees ik, was bij de vorige feestdag toch zo

decoder 5min of een hele nacht zonder stroom zetten maakt naar mijn bescheiden mening geen verschil

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag lucky

Hoe heb je de decoder verbonden? Indien met plc adaptors: ontkoppel de plc adaptor naast de b-box gedurende 15 minuten steek deze daarna weer in. Indien verbonden met netwerkkabel: ontkoppel even de netwerkkabel uit de b-box 2. Indien je gebruik maakt van ruckus: haal de zender even van het stroomnet, steek deze daarna weerin en druk op de kleine toets achter de ruckus. Zo heb ik het 0:ip melding opgelost.

Groeten

familievandesype
@Drielander, als je gewoon eens rondneust op internet dan kan je al vaststellen dat het niet alleen bij BGC is dat er zich regelmatig problemen voordoen want de forums bij eender wie lopen vol van problemen en klachten, dus wie is nu eigenlijk beter dan de andere?
Als ik een decoder of iets anders eens moet heropstarten en het probleem is dan opgelost, daar lig ik echt niet wakker van want trouwens ik heb zojuist mijn laptop ook opgestart en dat doe ik iedere dag zelfs zonder dat hij crasht :D
Goedemorgen,

inderdaad Xenne 5minuten of hele nacht zou inderdaaad hetzelfde moeten zijun maar neen deze morgen nog wel eventjes 0:IP maar daarna FHDD

Wat waarschijnlijk formpat harddisk wil zeggen en daarna terug normale werking.

Dus een nachtje slapen is ookgoed voor de Belgacom decoder.

Dank voor de reacties (van de meeste toch)
raar maar waar, kan natuurlijk tijdelijk probleem geweest zijn met de lijn ofzo... we zullen het nooit weten

dank iig voor de melding en nog veel tv genot

mvg

Reageer