Vraag

HELP al een hele avond bezig en geen oplossing

  • 20 January 2017
  • 7 reacties
  • 387 Bekeken

Ik heb een prive en een zakelijke account bij proximus. Die moeten gesplitst worden want de dochters op prive-factuur kunnen in my proximus niet gezien worden. Ik heb al 2 keer gebeld deze avond , al alles geprobeerd. Laatste sprak over een splitplan en een spocformulier maar ik raak er niet aan uit. Graag snel oplossing of de gele smiley krijgt 2 abonnenmenten erbij.

mijn klantnr 4827252 voor de BVBA rekeningen en 05459227 klantenrekening prive
Raar dat de facturen blijkbaar wel in orde zijn maar alle andere administratie die krijgen jullie niet in orde. Hoe zou dat komen!!!!

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo An!

Onze excuses voor dit ongemak...

Kan u even via een privébericht de oproepnummers doorgeven die u wenst te splitsen en op welke rekeningnummer deze moeten komen?

Dan zal ik het nodige voor u regelen.

Mvg,

Wouter
Wel raar genoeg kunnen bij Proximus wel de facturatie op orde houden maar de administratie daarachter loopt volledig in het honderd. De betalingen zijn in orde, anders hadden jullie al lang zelf een oplossing gevonden , daar twijfel ik niet aan. Maar de administratie voor My Proximus is volledig door mekaar gelopen, daar klopt niks meer van.
Dat stond trouwens al in mijn eerste bericht. Het zit hem vooral in de splitsing tussen het bizz en het prive gedeelte. Ik heb een prive en een zakelijke factuur dus jullie kennen het verschil financieel wel maar daarachter ............
De klantendienst-klachtendienst is er ook al mee bezig maar zij hebben daar blijkbaar 10 dagen voor nodig?
Reputatie 3
Badge +1
ja ,als het geen maanden zal aanslepen!!!
Pas op , je geeft uw beide klantennummers op , en dan durven ze de oproepnummers vragen , te lui om in het contract te gaan kijken , schandalig
Reputatie 5
Badge +2
Hallo An!

Naargelang de drukte kan dit inderdaad soms 10 werkdagen duren.

Zodra het nodige is rechtgezet zal een medewerker u contacteren.

Mvg,

Wouter
De 10 dagen zijn ondertussen al om hoor. Reactie? Antwoord? Oplossing? Niks van proximus. Ah ja ik kreeg wel al een dossiernummer 10 dagen geleden 41091427
Reputatie 5
Badge +2
Hallo An!

Onze excuses voor het lange wachten, maar door drukte op onze klachtendienst is het inderdaad mogelijk dat sommige dossiers iets langer duren om te behandelen.

Ik zal even aanduiden dat u meerdere malen contact heeft gehad over de status van dit dossier en dat de 10 dagen al verlopen zijn dat ze dit prioriteit moeten geven.

Verder moet ik u vriendelijk vragen nog even geduld uit te oefenen terwijl mijn collega's het nodige doen voor u.

Mvg,

Wouter

Reageer