Beste klant
Wij willen de applicatie Hello! voor u verbeteren en er nieuwe functionaliteiten aan toevoegen. Daarom doen wij met plezier een beroep op u! Wij zouden graag uw mening kennen over de dingen die zouden kunnen worden verbeterd, en wij nodigen u dan ook met plezier uit om een prototype van de nieuwe toepassing bij ons te komen testen op 10, 11 of 12 september. Noteer echter dat niet alle kandidaten uitgenodigd worden. In een eerste fase hebben hebben we slechts een dozijn Android-gebruikers nodig (gsm of tablet).
Als blijk van dank bieden wij u hiervoor een aankoopbon aan van FNAC of Mediamarkt (aan u de keuze) ter waarde van € 50. U krijgt die bon toegestuurd binnen de 14 dagen na de test.
Geïnteresseerd? Laat het ons dan aub weten via dit formulier:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDcwUWtKSmZ5Yk4yb2NfZE56RnJabEE6MQ
Ter info: de tests worden gefilmd, maar enkel en alleen om onze analisten toe te laten om het verloop van de tests nog eens rustig te bekijken. Daarna worden de video-opnames meteen gewist.
Praktische gegevens:
Waar? Belgacom-Torens, Koning Albert II-laan 27 - 1030 Brussel (naast het Noordstation).
Duur: maximaal 1 uur.
Wanneer? Op de dag en het uur die u hebt gekozen op de voorgestelde kalender.
PS: er wordt een parkeerplaats gereserveerd in de Torens voor mensen die met de wagen komen.
Alvast bedankt
Eva
Hello ! - Uw mening ?
A
Dag Eva,
Ik wil hier eventjes meegeven wanneer ik op mijn tablet naar Hello! ga ik enkel de melding krijg dat de verkeersinformatie niet kan weergegeven worden. Dat is waarschijnlijk niet echt de bedoeling.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
graag jouw advies hieromtrent.
alvast bedankt.
Ik wil hier eventjes meegeven wanneer ik op mijn tablet naar Hello! ga ik enkel de melding krijg dat de verkeersinformatie niet kan weergegeven worden. Dat is waarschijnlijk niet echt de bedoeling.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
graag jouw advies hieromtrent.
alvast bedankt.
persoonlijk vind ik hello nogal onhandig om uw verbruik bij te houden...
in de eerste plaats omdat de updates veel te laat komen, uren na uw verbruik zie je het pas verschijnen op uw meter
en in de tweede plaats is het vaak onbeschikbaar...
ze is dus zeker voor verbetering vatbaar
mvg
in de eerste plaats omdat de updates veel te laat komen, uren na uw verbruik zie je het pas verschijnen op uw meter
en in de tweede plaats is het vaak onbeschikbaar...
ze is dus zeker voor verbetering vatbaar
mvg
Klopt is inderdaad vaak onbeschikbaar wat heel vervelend is!
En qua verbruik kan ik niet klagen alles staat er duidelijk op volgens mij.
Grz
xXx
En qua verbruik kan ik niet klagen alles staat er duidelijk op volgens mij.
Grz
xXx
verdere info kan ik niet verschaffen daar ik gebonden ben aan het testgeheim
Om die reden wou ik er ook niet aan mee doen, maar iedereen doet zijn goesting natuurlijk !
Ik heb nog aan zo testen meegedaan en moest toen zelf een papier ondertekenen, daar doe ik niet meer aan mee (nogmaals dit is mijn gedacht erover)
Elsa
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.