hello applicatie

  • 30 October 2013
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken


Als ik via de hello applicatie mijn verbruik wil controleren, krijg ik de melding


'We krijgen geen toegang tot de Hello!-service. Probeer later opnieuw. Sorry voor het ongemak. Contacteer ons indien het probleem aanhoudt.'


Dit is nu al 2 dagen zo. Enig idee hoe dit komt?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Je moet wél minstens één keer per maand met een 3G-verbinding inloggen. Als het daarmee niet lukt best contact opnemen met de klantendienst.



Beste Els,

Heeft u uw hello! app via 3G netwerk van Proximus geïnstalleerd?

Zo niet, gelieve uw app te verwijderen en uw toestel te herstarten en opnieuw
te installeren via 3G netwerk.

Als dit geen oplossing biedt, gelieve uw E-services profiel na te kijken of u
daar ook de gewenste informatie niet kunt raadplegen.

Als u via uw e-services ook problemen ondervindt, gelieve ons uw
klantenrekeningnummer met uw logingegevens via PM door te geven.

Wij zullen dit verder escaleren naar de bevoegde diensten.

Mvg

Eva

Reageer